اگر به دنبال پرونده‌های واقعی قتل هستید این کتاب‌ها مناسب شماست!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- «هیجان ژانر جنایی بالاست! هرچی واقعی‌تر بهتر!»

طرفداران کتاب‌های جنایی و دنبال کنندگان پرونده‌های قتل کم نیستند. اگر شما هم در این دسته از کتابخوان‌ها قرار دارید باید بگویم این مطلب برای خود شماست! دیگر پای تخیلات آگاتا کریستی در میان نیست بلکه این داستان‌ها از روی واقعیت نوشته شده‌اند.

به گزارش راهنماتو، این کتاب‌های جنایی با اینکه سرنوشت غم باری دارند و در انتها فکر شما را مشغول خواهند کرد ولی آنها را با دقت بخوانید و در تخیلات خود غرق شوید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید!

قاتلان ماه گل

0

این کتاب داستان پیدایش اف بی آی را برای شما مرور می‌کند و همچنین به اتفاقاتی که موجب کشتار سرخپوستان شد می‌پردازد.

از افتخارات این کتاب همین بس که بگویم در بین ده کتاب برتر غیرداستانی مجله تایم قرار گرفته است، جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز می‌باشد و در بین برندگان و نامزدهای چند جایزه‌ی دیگر به چشم می‌خورد. چندی پیش فیلم آن هم ساخته شد پس تا دیر نشده اول کتابش را بخوانید و با فراغ بال به سراغ فیلمش بروید!

نام کتاب: قاتلان ماه گل

نویسنده: دیوید گرن

مترجم: ندا بهرامی نژاد

 نشر: مون

تعداد صفحات: 332 صفحه

در کمال خونسردی

0

در این کتاب نه با یک قتل، بلکه با چند فقره قتل روبه رو هستید! قتل عام 4 عضو یک خانواده در مکزیک و پرداختن به وضعیت دو قاتل بعد از قتلی که انجام دادند. نویسنده این کتاب یعنی آقای «ترومن کاپوتی» برای نوشتن این کتاب 6 سال وقت صرف کرده است. جوایز بسیاری برده است و اقتباسات سینمایی زیادی از آن شده است. بد نیست بدانید این کتاب اولین بار در سال 1966 چاپ شده است!

نام کتاب: در کمال خونسردی

نویسنده: ترومن کاپوتی

مترجم: نصرالله مرادیانی

نشر: بیدگل

تعداد صفحات: 458 صفحه

بررسی پرونده یک قتل

0

هیجان این کتاب در عین غم انگیزی خیلی بالاست! پسری 20 ساله از یک خانواده در بعدازظهری تابستانی مادر، خواهر و برادرش را با داس می‌کشد! چرا؟ چون «پیر ریوری» معتقد بوده مادرش در حق او و پدرش ظلم کرده است!

این کتاب را میشل فوکو حدود 150 سال بعد می‌نویسد! تمام مستندات قضایی، اظهارنظر پزشکان و روزنامه نگاران در این کتاب موجود است.

قطعا خواندن این کتاب برای شما که ژانر جنایی دوست دارید لذت بخش است!

نام کتاب: بررسی پرونده یک قتل

نویسنده: میشل فوکو

مترجم: مرتضی کلانتریان

نشر: آگه

تعداد صفحات: 284 صفحه

بچه کشی

0

در این کتاب با یکسری قتل زنجیره‌ای روبه رو هستید که مقتول آنها کودکان هستند! کودکانی که بعد از به قتل رسیدن با قساوت مورد تجاوز قرار گرفته بودند! حتی فکر کردن به این داستان هم آزاردهنده است اما واقعیتی است که در سال 1937 در آمریکا رخ داده است و با قلم خوب و پرکشش هارولد شکتر به مخاطبان ارائه شده است.

نام کتاب: بچه کشی

نویسنده: هارولد شکتر

مترجم: امیر مرزبان

نشر: خوب

تعداد صفحات: 70 صفحه

می‌توانی مرا بکشی

0

این بار با داستانی ایرانی روبه رو هستید. ماجرای واقعی جنایتی که می‌توان گفت از جنجالی‌ترین پرونده‌های قتل در تاریخ ایران است. پرونده قتل منیژه حجازی دختر ارتشبد حجازی در سال 1352 موضوع این کتاب است. ماجرایی که تا سال‌ها تیتر و محل بحث روزنامه‌ها بود.

اگر به دنبال یک پرونده وطنی قتل هستید که آن را دنبال کنید و از زیروبم رسیدگی به آن آگاه شوید انتخاب خوبی است.

نام کتاب: می‌توانی مرا بکشی

نویسنده: حمیده جمالی هنجنی

نشر: خوب

تعداد صفحات: 268 صفحه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها