این 6 کتاب محبوب‌ترین کتاب‌های سال 2023 لقب گرفتند! کدام را خواندید؟!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو- «محبوب‌ترین‌ کتاب‌ها رو یه نگاه بنداز! شاید محبوب تو هم شدن!»

سال 2023 میلادی هم به پایان رسید. 365 روز و شب تمام شد و در این میان افراد کتاب‌خوان سهم خود را از کتاب‌ها به پایان رساندند. اگر از این غافله دور مانده‌اید هیچ اشکالی ندارد. در سال 2024 هم فرصت هست که نیم نگاهی به اسامی کتاب‌های پرطرفدار بیندازید و از خواندن آنها شما هم غرق لذت بشوید.

به گزارش راهنماتو، در بین کتاب‌های ترجمه شده که در سطح دنیا طرفداران بسیار زیادی داشته و آمار خوبی به یادگار گذاشتند این 6 کتاب را از دست ندهید. در هر کتابی نکته‌ای برای یاد گرفتن است که حیف است از دستش بدهید. پس تا دیر نشده به سراغشان بروید!

عادت‌های اتمی

7

اگر شما هم به دنبال این هستید که عادت‌های بد را کنار بگذارید و عادت‌های خوب جایگزین آنها کنید این کتاب برای شما نوشته شده است! در کل دنیا همه آدم‌ها از دست و پنجه نرم کردن با یکسری رفتار تکراری که تبدیل به عادت شده است به ستوه آمده و درپی کنار گذاشتن آنها هستند برای همین این کتاب با قلم جیمز کلیر به محبوبیت زیادی در سال 2023 دست یافته است و به شما هم توصیه می‌کنیم آن را بخوانید. حتی اگر فرصت خواندن ندارید از نسخه صوتی آن استفاده کنید. نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد که هر روز 1 درصد بهتر از دیروز بشوید تا 5 سال دیگر ببینید که کجا قرار گرفته‌اید! جذاب است نه؟!

نام کتاب: عادت‌های اتمی

نویسنده: جیمز کلیر

مترجم: هادی بهمنی

نشر: نوین

تعداد صفحات: 272

ما شروعش می کنیم

7

حیف است که خودتان را از خواندن کتاب‌های عاشقانه محروم کنید! در هر کدام از آنها با قلم خوب و آموزنده‌ی نویسندگان مطرح کلی احساس و آموزش خوابیده است! کالین هوور را همه در دنیا می‌شناسند و این کتاب او در سال 2023 محبوبیت زیادی داشته است. شما هم به خیل دوستدارانش بپیوندید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. برای شب‌های بلند زمستان یک گزینه مناسب را انتخاب کرده‌اید! این کتاب در ادامه‌ی «ما تمامش می‌کنیم» نوشته شده است، پس اگر دوست دارید از اصل جریان مطلع باشید حتما «ما تمامش می‌کنیم» را هم بخوانید!

نام کتاب: ما شروعش می‌کنیم

نویسنده: کالین هوور

مترجم: مهدی شمسایی

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 301

خدمتکار

7

بهترین کتاب از دید گودریدز در ژانر رازآلود! تزریق هیجان به زندگی با خواندن یک کتاب کاری جذاب و قابل توجه است. با این رمان همراه دختری بشوید که خدمتکار خانه‌ای می‌شود! خدمتکاری که گذشته‌ای عجیب و تاریک داشته و کسی از آن خبر ندارد!

کتاب‌هایی که در یک جشنواره امتیاز کسب می‌کنند یا در گودریدز منتخب می‌شوند را به سادگی از دست ندهید. این کتاب حتما جذابیت‌های زیادی داشته است که از محبوب‌ترین‌های 2023 بوده است!

نام کتاب: خدمتکار

نویسنده: فریدا مک فادن

مترجم: مریم علیزاده میلانلو

نشر: کوله پشتی

تعداد صفحات: 336

کتابخانه نیمه شب

7

اگر در زندگی به شما فرصتی داده شود که راه‌های رفته را بازگردید و انتخابهایتان را تغییر بدهید آیا به نظرتان زندگی بهتری خواهید داشت؟ این حسرتی است که شاید همه ما آدم‌ها در زندگی داریم، که گاهی چوب انتخاب‌های اشتباهمان را بر سر خود می‌کوبیم! در این کتاب «نورا» به تغییر مسیرهایش می‌پردازد و هربار زندگی جدیدی پیش رویش می‌بیند و در آخر...

حتما بخوانید! خیلی زیاد از این کتاب خواهید آموخت!

نام کتاب: کتابخانه نیمه شب

نویسنده: مت هیگ

مترجم: محمدصالح نورانی زاده

نشر: کوله پشتی

تعداد صفحات: 352

نمی توانی به من آسیب بزنی

7

یکی از پرفروشترین‌های آمازون و نیویورک تایمز که از محبوب‌ترین کتاب‌های 2023 هم بوده است. داستان زندگی یک ورزشکار که سختی‌های فراوانی کشیده است و با ایمان به توانایی‌هایش در رتبه‌ی ممتاز جهانی قرار گرفته است. این کتاب به خوبی به ما می‌آموزد که سختی‌ها و محدودیت‌ها در مقابل توانمندی‌های ما هیچ حرفی برای گفتن ندارند!

نام کتاب: نمی توانی به من آسیب بزنی

نویسنده: دیوید گاگینز

مترجم: میلاد بشیری

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 315

معجزه سپاس گزاری

7

این کتاب واقعا معجزه می‌کند! اگر شروع به خواندن آن کنید تغییرات شدیدی را در دیدگاه، نگرش و اتفاقات زندگیتان خواهید دید! دست روی دست نگذارید و حتما شروعش کنید! یاد می‌گیرید که قدرشناسی چقدر در زندگی ما و اتفاقاتی که برایمان می‌افتد موثر است. این کتاب محبوب هر سال خواهد شد، نه فقط 2023! در خواندن آن عجله کنید!

نام کتاب: معجزه سپاس گزاری

نویسنده: راندا برن

مترجم: سیما فرجی

نشر: نسل نواندیش

تعداد صفحات: 259

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها