رژ لب دخترانه شیک چی بخریم؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- امروزه ممکن است در میان رنگ‌ها، مدل‌ها، ویژگی‌ها و جلوه‌های متفاوت رژ لب‌ها سردرگم شویم. اما، مدام به این فکر باشیم که کدام رژ لب می‌تواند هم دخترانه و هم شیک باشد. اگر بتوانیم در میان گزینه‌های بی‌شمار، رژ لبی انتخاب کنیم که چهره دخترانه و معصوم ما را حفظ کرده و جلوه جوانی ما را چندین برابر کند، کار بسیار مفیدی انجام داده‌ایم. شاید برای شما انتخاب کاری دشوار باشد و واقعا ندانید که رژلبی دخترانه و شیک است، اما راهنماتو بهترین انتخاب را با شما در میان خواهد گذاشت.

پیشنهاد ما: 1. رژلب مایع گلدن رز مدل NU-LO شماره 03 (قیمت: 170000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، رژلب مایع گلدن رز مدل NU-LO شماره 03 یک رژ لب دخترانه شیک است. تناژ رنگی این رژ لبِ نود، متمایل به صورتی است و جلوه‌ای بی‌نظیر به لب‌ها می‌دهد. شما با هر رنگ پوستی، با استفاده از این رنگ رژ لب، چهره‌ای طبیعی و جذاب پیدا خواهید کرد. رژلب مایع گلدن رز مدل NU-LO شماره 03 5 میلی‌لیتر حجم دارد و ساخت کشور ترکیه است. بافت این نوع رژ لب مایع سبک و دلنشین است به همین خاطر برای استفاده روزانه می‌توانیم برای داشتن یک چهره دخترانه و شیک روی آن حساب باز کنیم.

چرا رژلب مایع گلدن رز مدل NU-LO شماره 03 بهترین انتخاب است؟

1

طبق بررسی‌ها رژ لب‌هایی که رنگ صورتی و جلوه‌ای ملایم دارند، بر روی پوست‌های شاداب و جوان دخترانه بسیار جذاب به نظر می‌رسند. رنگ‌های ملایم طراوات و شکوفه‌های بهاری را به یاد می‌آورند و برای بسیاری از سبک‌های آرایشی شیک مناسب هستند. بعلاوه، رژلب مایع گلدن رز مدل NU-LO شماره 03 حاوی روغن جوجوبا و آووکادو و بر روی لب‌ها احساس چسبندگی به وجود نمی‌آورد. جلوه این رژ لب بر روی لب‌ها مات است و با بسیاری از تیپ‌های اسپرت و مجلسی به راحتی هماهنگ می‌شود. از همه مهم‌تر باید اضافه کنیم که این رژ لب ماندگاری بسیار زیادی داشته و نیاز به تمدید مداوم ندارد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، و دوست دارید رنگ‌هایی غلیظ‌تر را امتحان کنید یا به جای رژ لب مایع از یک رژ لب جامد استفاده کنید به گزینه‌های زیر توجه کنید تا یک رژ لب دخترانه شیک پیدا کنید:

2. رژ لب آبرسان ایوروشه شماره ۴۴ Yves Rocher Rouge Vertige Lipstick 44 Satiny (قیمت: 300000 تومان)

1

ساخت فرانسه، رنگ هلویی جذاب، بافت کرمی و نرم، نرم‌کننده لب، آبرسان قوی، جلوگیری از چروکیدگی لب‌ها، بدون سرب و گیاهی، رژ لب دخترانه شیک.

3. رژلب قرمز گیلاسی گوچی Gucci Rouge à Lèvres Voile Lipstick 506 Louisa Red (قیمت: 2000000)

1

ساخت ایتالیا، رنگ جذاب و ترند قرمز گیلاسی، مناسب برای انواع رنگ پوست، مرطوب کننده، بسیار لوکس و شکیل، رژ لب دخترانه شیک.

4. رژ لب مایع رنگ M250- این لی inlay extreme lip shine (قیمت: 100000 تومان)

1

برند مای، ساخت ایران، دارای اکلیل، تناژی گرم و دوست‌داشتنی، ماندگاری بالا، فاقد سرب، مرطوب کننده، رنگدانه‌های غنی، رژ لب دخترانه شیک.

5. دبورا رژ لب جامد براق میلانو شماره 16 (قیمت: 600000 تومان)

1

ساخت ایتالیا، جلوه‌ای متفاوت و خاص، رنگ بنفش، مرطوب‌کننده، حاوی روغن‌های طبیعی، براق کننده لب، رژ لب دخترانه شیک.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها