بهترین رنگ رژگونه برای هر رنگ پوست رو می شناسی؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- همه خانم ها دوست دارند جوان تر و زیباتر دیده شوند و داشتن روتین مراقبت از پوست و آرایش از ضروری ترین اقدامات برای رسیدن به این هدف هستند. در میان انواع لوازم آرایش رژگونه یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که گونه ها را برجسته تر و چهره را شاداب تر نشان می دهد. این وسیله آرایشی علاوه بر رنگدهی به آرایش و چهره، به حجیم تر نشان دادن گونه ها و زاویه دار کردن صورت نیز کمک می کند.

به گزارش راهنماتو، رژگونه های موجود در بازار در فرمول های مختلفی از جمله پودر، کرم و مایع موجود هستند و همچنین در انواع مختلف مات و درخشان به فروش می رسند. رژگونه معمولاً بر روی سیب گونه ها اعمال می شود، اما می توان با اعمال آن در قسمت های بالاتر و روی استخوان گونه صورت را کشیده تر و زاویه دارتر نشان داد. حتی می توان از رژگونه برای کانتورینگ و مجسمه‌سازی صورت نیز استفاده کرد.

چگونه رژگونه مناسب برای رنگ پوستم را پیدا کنم؟

پیش از انتخاب رژگونه مناسب برای پوستتان، باید تناژ پوست خود را پیدا کنید. برای این کار کافی است مچ دست خود را در مقابل آفتاب بگیرید و رنگ رگ هایتان را بررسی کنید. اگر رنگ رگ های شما سبز است، تناژ پوستتان خنثی، اگر رگ هایتان بنفش هستند، تناژ پوستتان گرم و اگر آبی هستند، تن پوستتان سرد است. اگر ته رنگ پوستتان گرم است، باید به دنبال رژگونه با پایه نارنجی و قرمز باشید، اگر ته رنگ پوستتان سرد است، باید به سزاغ رژگونه با پایه آبی یا صورتی بروید و اگر تناژ پوستی خنثی دارید، هر دو نوع رژگونه مناسب پوست سرد و گرم برای شما مناسب خواهد بود.

بهترین رنگ رژگونه برای پوست روشن

رژگونه های صورتی و هلویی بهترین انتخاب برای پوست های روشن با ته رنگ گرم هستند. این رنگ ها با تقلید برافروختگی پوست، بخوبی با رنگ پوست شما هماهنگ می شوند. اگر پوست روشن و سرد دارید، رژگونه صورتی کم رنگ را امتحان کنید.

رژگونه

بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی

برای افرادی که پوست گندمی دارند، رژگونه های صورتی، هلویی و برنزی رنگ عالی هستند. پوست های گندمی بر خلاف رنگ پوست روشن، آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. اگر پوست گندمی با ته رنگ خنثی دارید، رژگونه هلویی برای شما مناسب است. برای پوست های گندمی با ته رنگ سرد نیز رژگونه های ارغوانی یا توت فرنگی عالی هستند. اگر پوست گندمی با ته رنگ گرم دارید، پیشنهاد می کنیم از رژگونه برنزی استفاده کنید.

رژگونه

بهترین رنگ رژگونه برای پوست زیتونی

زیتونی نوعی رنگ پوست غنی است که سایه های عمیق رژگونه مانند آلویی، مرجانی روشن، صورتی تند و قهوه ای زیبایی آن را دوچندان می کند. این رنگ پوست نیز دارای ته رنگ های سرد و گرم است و اگر می خواهید ظاهری جذاب داشته باشید، از انتخاب رژگونه های کم رنگ با ته رنگ سرد مانند صورتی کم رنگ خودداری کنید. 

رژگونه

بهترین رنگ رژگونه برای پوست سبزه

از آنجایی که رنگ پوست های تیره تمایل به داشتن ته رنگ گرم دارند، بهترین رنگ رژگونه برای آنها سایه هایی سرشار از رنگدانه قرمز، سرخابی و نارنجی است. اگر پوست تیره با ته رنگ سرد دارید، از رژگونه بنفش یا توت فرنگی با ته رنگ آبی استفاده کنید. مراقب سایه‌های رژگونه‌ کم رنگ با ته رنگ سرد مانند صورتی روشن باشید. سایه های قهوه ای و بوردو نیز برای پوست های تیره با ته رنگ گرم عالی هستند.

رژگونه

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها