می‌خوای یه عکس جذاب از خودت بگیری؟ برو این کافه‌ها توی تهران!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو- این روزها هرجا که می‌رویم دوست داریم یک عکس باکلاس از خودمان بگیریم تا مناسب برای پروفایل، استوری و حتی پست در فضای مجازی باشد. چه جایی مناسب‌تر از یک کافه لاکچری برای عکاسی است؟ گاهی از خود می‌پرسیم، خدای من اون بلاگر درست توی تهران زندگی می‌کنه، اما این کافه‌ها رو از کجا پیدا می‌کنه و این عکس‌های قشنگ رو از خودش می‌گیره؟ درست است! پیدا کردن لوکیشن‌های جذاب و باکلاس در تهران کمی سخت هستند، اما کم نیستند! کافی است با راهنماتو همراه بمانید تا 5 کافه خاص تهران را که برای عکاسی کردن مناسب است بشناسید.

1. کافه نویان مناسب برای عکاسی در مهرشهر

1

به گزارش راهنماتو، کافه نویان در مهرشهر کرج یکی از جذاب‌ترین کافه‌هایی است که می‌توانیم در آن عکس‌های جذاب و لاکچری از خود و فضای اطراف بگیریم. طراحی کافه نویان، به شکلی است که گویا در دل طبیعتی بکر هستیم. کلبه‌های چوبی مجزا از یکدیگر، تداعی کننده فضایی روستایی هستند که از سبک دکوراسیونی روستیک الهام گرفته شده‌اند. هر خانواده می‌تواند در یکی از این کلبه‌ها بماند و از طبیعت اطراف لذت ببرد در حالی که گرفتن جذاب‌ترین عکس‌ها با پس زمینه طبیعت برای ما امکان‌پذیر شده است. برای رفتن به کافه نویان باید ابتدا به اتوبان تهران-کرج رفته، از خروجی مهرشهر خارج شوید سپس به ابتدای چمن 2 بروید. بهترین وسیله نقلیه برای رفتن به کافه نویان خودرو شخصی است.

2. کافه جهان کوچک من مناسب برای عکاسی در انقلاب

1

اگر به عکاسی از معماری ایرانی علاقه دارید و دوست دارید که پس زمینه عکس‌های شما رنگ‌وبویی نوستالژیک داشته باشد بهتر است به کافه جهان کوچک من واقع در انقلاب تهران بروید. در این کافه، عمارتی زیبا موجود است و بافت قدیمی آن کاملا حفظ شده است. عناصر موجود و لوازم مورد استفاده در کافه جهان کوچک من، هر یک یادآور بخشی از پیشینه ما ایرانی‌ها هستند و به راحتی می‌توانند موضوعی برای یک قابِ خاطره‌انگیز عکس باشد. جالب این است که این کافه در دل تهران واقع شده و دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی راحت است. برای رفتن به کافه جهان کوچک من می‌توانید از ایستگاه مترو تئاتر شهر یا ایستگاه مترو انقلاب اسلامی پیاده شوید، سپس به خیابان ایرانشهر رفته و پلاک 1 را پیدا کنید.

3. کافه تیستی روم مناسب برای عکاسی در شهرک غرب

1

اگر به عکس گرفتن در فضایی فانتزی علاقه دارید، می‌توانید به کافه تیستی روم بروید که تمام اجزا خود را به رنگ صورتی و در یک شمایل فانتزی ساخته است. از ساختمان بیرونی آن گرفته تا تجهیزات داخلی این کافه همگی صورتی هستند و مناسب برای افرادی که شخصیت کارتونی باربی را دوست دارند یا به رنگ صورتی علاقه‌مند هستند. برای رفتن به کافه تیستی روم و عکاسی کردن در فضای صورتی آن می‌توانید به شهرک غرب، بلوار ایران زمین رفته و فرهنگسرای ابن سینا را پیدا کنید، کافه تیستی روم دقیقا کنار این فرهنگسرا قرار گرفته و نمای صورتی آن به شما چشمک می‌زند. عکاسی را از همین لحظه شروع کنید!

4. کافه آزولیک مناسب برای عکاسی در فرمانیه

1

اگر دوست دارید در کافه‌ای عکس بیاندازید که اصلا شبیه به کافه‌های ایرانی نیست و ممکن است که همه را به شک بیاندازد که شما خارج از ایران این عکس را گرفته‌اید یا داخل ایران، بهتر است به کافه آزولیک بروید. جالب است بدانید فضای خاص کافه آزولیک، از آن جهت برای عکاسی مناسب است که کاملا از معماری مکزیکی الهام گرفته است. این کافه در دل خود فضاهای متفاوتی دارد که هر کدام می‌توانند سوژه‌ای جذاب برای عکاسی را فراهم کنند. برای رفتن به کافه آزولیک بهتر است از خودرو شخصی استفاده کرده، ابتدا به فرمانیه بروید و در بلوار لواسانی کافه رستوران آزولیک را بیابید. اما، اگر می‌خواهید با وسایل نقلیه به این کافه بروید، بهتر است از ایستگاه مترو نوبنیاد یا مترو قیطریه بیرون آمده و با یک تاکسی به بلوار لواسانی بروید.

5. کافه بلاویستا مناسب برای عکاسی در شهرک غرب

1

اگر برای عکاسی به کافه تیستی روم رفتید و در یک فضای فانتزی عکاسی کردید، بهتر است در آن موقعیت بمانید و کمی آن طرف‌تر به سراغ کافه بلاویستا بروید که دکوراسیون داخلیش شما را شوکه می‌کند. فضای مدرن و خاص کافه بلاویستا برای عکاسی، ایده‌های جذابی به شما ارائه می‌دهد. تلفیق آجر، کاشی، سفال و عناصر متفاوت ما را به یاد دکوراسیون‌های ترنزیشال می‌اندازد و ما را برای یک عکاسی جذاب آماده می‌کنند. جالب این است که واژه بلاویستا در زبان ایتالیایی اشاره به فضایی دارد که زیبا است. بنابراین می‌توانیم مطمئن شویم که وارد یک فضای مناسب برای عکاسی می‌شویم. برای رفتن به کافه بلاویستا می‌توانید ابتدا به شهرک غرب رفته (ایستگاه مترو میدان کتاب نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شهرک غرب است) و بعد خود را به مرکز خرید باریس برسانید که نبش پیروزان جنوبی است. شما به کافه بلاویستا رسیده‌اید!

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

(ویدئو)  ۶ راز کتلت ترد و خوشمزه
آشپزی

(ویدئو) ۶ راز کتلت ترد و خوشمزه

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
تیپ و استایل اردیبهشتی «سیاوش خیرابی» در 40 سالگی
چهره ها

تیپ و استایل اردیبهشتی «سیاوش خیرابی» در 40 سالگی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
چهره شوکه کننده بازیگر زنی که ۳۰سال پیش نماد جذابیت بود
چهره ها

چهره شوکه کننده بازیگر زنی که ۳۰سال پیش نماد جذابیت بود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
(ویدئو) ترفند ساده برای تشخیص هندوانه قرمز و شیرین
راهنمای خوشمزه ها

(ویدئو) ترفند ساده برای تشخیص هندوانه قرمز و شیرین

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
سهمیه بنزین این خودرو‌ها قطع می‌شود
اخبار

سهمیه بنزین این خودرو‌ها قطع می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.2 دقیقه
حلقه نامزدی ظریف و تک تاش شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران
چهره ها

حلقه نامزدی ظریف و تک تاش شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه