برای داشتن یه آرایش دانشجویی و اقتصادی اینارو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- «دانشجویی آرایش کردن هم خرج داره!»

آنقدر هزینه‌ها به صورت سرسام آوری بالا رفته‌اند که بعضی خریدها در درجه چندم اهمیت قرار گرفته‌اند! اما کسانی که در محیط اجتماعی تردد دارند، شاغل هستند، دانشجو هستند به هر حال نیازهایی دارند که باید به آنها پاسخ بدهند. یکی از آنها استفاده از لوازم آرایشی برای بانوان است.

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم دانشجو هستید و به دنبال یکسری لوازم آرایش با هزینه مناسب و درواقع اقتصادی هستید راهنماتو این چند مورد را به شما پیشنهاد می‌کند. با خرید این 5 قلم با قیمت مناسب دیگر نگران هیچ لوازم آرایشی نباشید. هم به راحتی می‌توانید در دانشگاه استفاده کنید و هم مبلغ گزافی برای آنها نپردازید!

  • ژل ابرو گابرینی

ژل ابرو

دیگر مثل گذشته کسی به فکر ابرو برداشتن و حالت دادن شمشیری، هلالی، شیطانی و... نیست! این روزها ابروها هرچقدر طبیعی‌تر باشند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند! ژل ابرو به شما این اجازه را می‌دهد که ابروهایتان را به سمت و مدل دلخواهتان لیفت کنید و ثابت نگهدارید.

قیمت این ژل حدود 150 هزار تومان است که مبلغ معقولی به حساب می‌آید!

  • رژگونه پددار نود مارک mocoallure

رژگونه

این رژگونه در دسته رژهای مایع قرار دارد که خیلی موردتوجه هستند. برندهای دیگر قیمتی بالای 450 هزار تومان دارند ولی این مارک خیلی به صرفه است. ویتامین C دارد و به راحتی با پدی که دارد روی پوست شما پخش می‌شود و حالتی خیلی طبیعی به آن می‌بخشد. از برق و اکلیل خبری نیست و ظاهری مصنوعی نخواهید داشت.

قیمت این رژگونه حدود 100 هزار تومان است.

  • رژلب نود گابرینی

رژلب

رژلب گابرینی کیفیت خوبی دارد. رنگ نود آن هم برای محیط‌هایی مانند دانشگاه بسیار کاربردی است. این برند ترکیه‌ای از نظر رطوبت هم تغذیه‌رسان خوبی برای لب شماست.

قیمت این رژلب زیر 100 هزار تومان است.

  • کانسیلر توز

کانسیلر

کانسیلر یکی از مهم‌ترین بخش آرایش است! به هر حال خستگی زیاد، کمخوابی، فعالیت باعث می‌شود زیر چشم‌ها گود افتاده و سیاه شوند! بهترین وسیله‌ای که می‌توانید با آن به چشم‌هایتان جان دوباره ببخشید کانسیلر است! 

این کانسیلر ماندگاری بالایی دارد و برای هر نوع پوستی مناسب است.

قیمت آن حدود 50 هزار تومان است.

  • ریمل اسنس

ریمل

اسنس دریچه‌ای به سمت لوازم آرایش با کیفیت مناسب و قیمت خوب است! این ریمل اسنس شما را از همه نظر راضی خواهد کرد پس با خیال راحت به تهیه آن بپردازید!

قیمت آن حدود 250 هزار تومان است.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها