می‌خوای همه دیوونه‌ات شن؟ این 3 تا کتاب صوتی رو گوش بده!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو- چه کسی پیدا می‌شود که دوست نداشته باشد جذاب به نظر برسد؟ حرف‌هایش با گوشِ جان شنیده شود و بر روی همه اطرافیان تاثیر بگذارد؟ همه افراد جذاب تکنیک‌هایی را آموخته‌اند که ممکن است از آن‌ها خبر نداشته باشیم. اما برخی کتاب‌ها، تکنیک‌های افراد جذاب را لو داده‌اند. از طرفی ممکن است فرصت کتاب خواندن نداشته باشید، اما کتاب صوتی همواره جایی میان روزهای شلوغ شما پیدا خواهد کرد. در ادامه راهنماتو 3 کتاب صوتی به شما معرفی می‌کند که قرار است جذابیت شما را چند برابر کند.

1. کتاب صوتی قدرت جذابیت نوشته برایان تریسی

1

به گزارش راهنماتو، کتاب صوتی قدرت جذابیت که توسط برایان تریسی نوشته شده و سحر گودرزوند گویندگی آن را برعهده گرفته است، یک کتاب مخصوص کسانی است که قرار است دیوانه‌کننده به نظر برسند. ما در کتاب صوتی قدرت جذابیت قرار است یاد بگیریم که در موقعیت‌های متفاوت چگونه باید بر دیگران مسلط شویم؟! طبق نظر کسانی که این کتاب صوتی را گوش داده‌اند، اگر حتی فردی درون‌گرا باشید با شنیدن این کتاب قدرت‌های تاثیرگذاریتان بر دیگران را درخواهید یافت. برایان تریسی، نویسنده کتاب‌های دیگری همچون مذاکره نیز هست که می‌تواند قدرت سخن‌وری شما را افزایش دهد.

بخشی از کتاب صوتی قدرت جذابیت

1

در بخشی از کتاب صوتی قدرت جذابیت با صدای رسای خانم گودرزوند می‌شنویم:

افرادی که جذابند، معمولاً خوب گوش می‌کنند و اغلب فرصت‌های بیشتری را به دست می‌آورند. در حالی که ممکن است بقیه هیچ‌وقت این فرصت‌ها را نداشته باشند. آن‌ها می‌توانند در مورد اشتباهات، بیشتر مورد بخشش قرار گیرند، در حالی که بقیه از آن مورد اذیت می‌شوند. به آن‌ها چیزهایی گفته خواهد شد که ممکن است بقیه هیچ‌وقت آن را نشنوند. مردم آن‌ها را از بعضی چیزها معذور می‌کنند. راه خود را برای آنان باز می‌کنند و همیشه آن‌ها را بی‌تقصیر و معصوم می‌دانند. بیایید در نظر بگیریم که شما احتمالاً کسی را می‌شناسید که در یک شرایط سخت و عمیق به شما دسترسی پیدا کرده است. در این صورت شما در معرض نهایت جذابیت او قرار گرفته‌اید.

2. کتاب صوتی رسیدن به بله نوشته ویلیام یوری

1

کتاب صوتی رسیدن به بله نوشته ویلیام یوری یکی از بهترین کتاب‌هایی است که شما را تبدیل به یک شخصیت دیوانه‌کننده و جذاب می‌کند. کتاب صوتی رسیدن به بله که توسط عباس عبدی ترجمه شده و گویندگی آن را ندا پوریان برعهده گرفته است، راهکارهایی ساده ارائه می‌دهد تا بتوانید در عمق وجود طرف مقابل رخنه کرده و بله را از او بگیرید. اگر می‌خواهید بدانید که قرار است چگونه از هر فردی بله بگیرید!؟ باید به شما بگوییم که این کتاب صوتی به ما می‌آموزد علایق شخصیت‌های متفاوت را فرابگیریم سپس بر ذهن آنان تاثیر بگذاریم.

بخشی از کتاب صوتی رسیدن به بله

1

در بخشی از کتاب صوتی رسیدن به بله این جملات را می‌شنویم:

وقتی با چنین فردی مواجه شدید، با دقت گوش کنید، سوال بپرسید و هر نکته‌ای را که متوجه نشدید برای خودتان روشن کنید. با آگاهی کامل و مشورت صحبت کنید، نه اینکه صحبت‌ها را به مسیر گفتگو بسپارید.

3. کتاب صوتی شیک: چگونه ظاهر، بیان و رفتاری جذاب و حرفه‌ای داشته باشیم؟ نوشته امیر مصطفی

1

کتاب صوتی شیک: چگونه ظاهر، بیان و رفتاری جذاب و حرفه‌ای داشته باشیم؟ نوشته امیر مصطفی یک کتاب صوتی مخصوص به افرادی است که علاوه‌بر قدرت سخنوریشان، می‌خواهند از نظر پوشش و رفتار نیز جذاب و دیوانه‌کننده به نظر برسند. این کتاب که گویندگی آن را خودِ نویسنده، امیر مصطفی، برعهده گرفته است، در سخرانی‌های متفاوتش نیز راهکارهایی کاملا عملی برای افزایش جذابیت ارائه می‌دهد. به هر رو در هر فرهنگ، شخصیت‌های تاثیرگذار ممکن است رفتارهای متفاوتی داشته باشند. درواقع، نمی‌توان از راهکارهایی که برای جذاب به نظر رسیدن در یک کشور اروپایی ارائه شده است، به طور کلی در فرهنگ ایرانیان استفاده کرد و در آن تغییراتی به وجود نیاورد. حال آقای مصطفی به عنوان یک نویسنده ایرانی، راهکارهایی کاملا منطبق بر فرهنگ ایرانیان عرضه می‌کند که همگی قابل شنیدن هستند.

بخشی از کتاب صوتی شیک: چگونه ظاهر، بیان و رفتاری جذاب و حرفه‌ای داشته باشیم؟

1

در بخشی از کتاب صوتی شیک: چگونه ظاهر، بیان و رفتاری جذاب و حرفه‌ای داشته باشیم؟ این نکات کلیدی را فرامی‌گیریم:

جذابیت و دوست داشتنی بودن چیزی فراتر از زیباییِ ظاهر است‌. شاید کسی صورت زیبایی نداشته باشد اما بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد یا می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد اما اصلاً جذابیت بیانی، رفتاری و باطنی نداشته باشد. ما کلی هزینه می‌کنیم تا لباس خوبی بخریم، تا خوب به نظر بیاییم و تمام موارد ظاهری را رعایت می‌کنیم تا جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر به نظر بیاییم. اما معمولا فراموش می‌کنیم که این نوع جذابیت‌ها کاملا ظاهری و گذرا هستند و آن چیزی که باعث می‌شود ما بیشتر و طولانی‌تر جذاب و دوست داشتنی بمانیم، آن چیزی هست که از ما به عنوان بیان و رفتار بروز داده می‌شود. و این نوع ارتباطِ ما با دیگران هست که میتواند به ظاهر ما اعتبار ببخشد.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

ریاست جمهوری بعدی ایران یک ساله خواهد بود یا چهار ساله؟
دانستنی ها

ریاست جمهوری بعدی ایران یک ساله خواهد بود یا چهار ساله؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
طرز تهیه املت لوبیا شاپوری، صبحانه خوشمزه گیلانی
آشپزی

طرز تهیه املت لوبیا شاپوری، صبحانه خوشمزه گیلانی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.1 دقیقه
 چرا برخی سرطان‌ها بعد از درمان عود می‌کنند؟
دانستنی ها

چرا برخی سرطان‌ها بعد از درمان عود می‌کنند؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.4 دقیقه
اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس جمهور
اخبار

اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس جمهور

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
ژست جالب یک موتورسوار در میان سیل وایرال شد
اخبار

ژست جالب یک موتورسوار در میان سیل وایرال شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
بورس تعطیل شد
اخبار

بورس تعطیل شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه