بهترین رژ لب مخملی که امسال عید مده

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۳ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- به طور کلی رژ لب مخملی با جلوه‌ای مات و خشک بر روی لب، در نهایت شبیه به پارچه مخمل می‌شود. رژ لب مخملی باعث می‌شود که شما لب‌هایی حجیم‌تر و جذاب‌تر داشته باشید، به همین دلیل همواره چنین رژ لبی برای مهمانی‌های عید توصیه می‌شوند. رژ لب مخملی، به دلیل خشک بودن، به لب‌ها می‌چسبد و ماندگاری بسیار بالایی دارد، بنابراین اگر یکی از بهترین رژ لب‌های مخملی را در میان پیشنهادهای راهنماتو انتخاب کنیم، سراسر یک مهمانی، نیاز به تمدید رژ لبمان نخواهیم داشت.

پیشنهاد ما: رژ لب مخملی کانفست شماره 409 CONFEST MATTE LIPSTICK  (قیمت: 170000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، رنگ آلبالویی تیره، یکی از رنگ‌هایی است که در سال 2024 در میان رژ لب‌ها به شدت ترند شده است. از این رو بعید نیست که در سال 1403 نیز، رژ لب آلبالویی تیره را روی لب‌های مشکل‌پسندها ببینیم. از طرفی رژ لب مخملی، نوعی از رژ لب است که به دلیل جلوه جذاب و خاصیت حجم‌دهندگی همواره انتخاب بسیاری از ما است. از این رو رژ لب مخملی کانفست شماره 409 CONFEST MATTE LIPSTICK  می‌تواند یک گزینه مطلوب برای عید امسال باشد. رنگ این رژ لب، آلبالویی تیره است و جلوه‌ای کاملا مات دارد. این رژ لب مخملی، حاوی ویتامین E است و به راحتی تمام سطح لب را می‌پوشاند.

چرا رژ لب مخملی کانفست شماره 409 CONFEST MATTE LIPSTICK  بهترین انتخاب است؟

1

رژ لب مخملی کانفست شماره 409 CONFEST MATTE LIPSTICK  در حالی که جلوه‌ای بسیار زیبا دارد، ماندگاری بسیار بالایی داشته و قیمت آن بسیار مناسب است. این محصول پوشانندگی بالایی داشته و لب‌ها را به یکدیگر نمی‌چسباند. دلیل این مساله نیز خاصیت آبرسانی آن است. حجم رژ لب مخملی کانفست 409، 4 میلی گرم است و به راحتی برای شما ماه‌ها کار می‌کند، در نهایت این رژ لب بهترین است چون با بافت مخملی، رنگ سال را مهمان لب‌های ما کرده و همه را انگشت به دهان می‌گذارد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود می‌توانید به گزینه‌هایی که در ادامه بررسی می‌شوند فکر کنید:

1. رژ لب مخملی گلدن رز (01) (قیمت: 210000 تومان)

1

ساخت ترکیه، جامد، بافت مخملی، ماندگاری بالا، حاوی ویتامین E، فاقد پارابن، آبرسان، رنگ نود، پایه رنگ صورتی.

2. رژلب مخملی دبورا سری Velvet (قیمت:300000 تومان)

1

ساخت ایتالیا، مایع، بافت مخملی، ماندگاری بالا، ضد اکسید و پیری، آبرسان، فول کاور، رنگدانه‌های غنی، فاقد پارابن، رنگ پایه قهوه‌ای.

3. رژلب مخملی شیگلم رنگ Naked Brunch (قیمت: 400000 تومان)

1

ساخت چین، مایع، بافت مخملی، ماندگاری بالا، آبرسان، جلوه مات، فاقد تست حیوانی، حجم 3.1 میلی‌لیتر،رنگ پایه کالباسی.

4. رژ لب مخملی ویولت  Violetشماره 165 (قیمت: 300000 تومان)

1

ساخت ایتالیا، مایع، بافت مخملی، ماندگاری بالا، ضد آب، جلوه مات، فاقد سرب و پارابن، رنگ قرمز آلبالویی روشن.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها