ضروری ترین لوازم آرایشی که هر خانمی باید داشته باشه!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۷ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- این روزها لوازم آرایشی موجود در بازار روزبه روز متنوع تر می شوند و با توجه به کاربردهای مختلف هر کدام از آنها، بسیاری از ما نمی دانیم که کدام یک ضروری و کدام غیر ضروری هستند. مطمئنا ما به تمام این محصولات نیاز نخواهیم داشت و تغییر در روال آرایشی در سال های اخیر، موجب شده تا بسیاری از افراد به جای کاور کردن عیوب پوستی، به حفظ سلامت پوست و استفاده از محصولات مورد نیاز پوست فکر کنند. اگر شما هم در انتخاب محصول آرایشی مورد نیاز خود در میان انبوهی از محصولات آرایشی سردرگم شده اید، در ادامه با معرفی لیست لوازم آرایشی ضروری برای خانم ها با راهنماتو همراه باشید:

1- کرم پایه آرایشی

به گزارش راهنماتو، استفاده از پایه آرایش برای پنهان کردن ناهمواری ها، خطوط و چین و چروک های پوست ضروری است. بی بی کرم یا Beauty Balm cream ها محصول مناسبی برای پوشاندن عیوب پوستی هستند. این محصولات اغلب تلفیقی از کرم پودر، مرطوب کننده، پرایمر، ضد آفتاب و کانسیلر هستند و شما می توانید به جای خرید چند محصول پوستی، از تمام مزایای آنها در یک محصول بهره مند شوید.

2- کانسیلر

حتی بهترین پوست ها هم ممکن است گاه دچار جوش های عجیب و غریب و انواع لکه های پوستی شوند و هیچ چیز مانند یک کانسلیر باکیفیت نمی تواند این جوش ها و لکه های ناگهانی را بپوشاند. استفاده از مقدار کمی کانسلیر در زیر چشم موجب روشن تر و شاداب تر به نظر رسیدن پوست زیر چشم ها خواهد شد. به دنبال کانسلیری باشید که با بی بی کرم شما مطابقت داشته باشد و حاوی ترکیبات آبرسان و تسکین دهنده پوست مانند هیالورونیک اسید و ویتامین E باشد.

لوازم ارایشی

3- فیکساتور

پودر فیکس یا فیکساتور آرایش شما را تثبیت کرده و ماندگاری و پوشش‌دهی آن را بیشتر می کند. پرایمرها در اولین مرحله از آرایش به عنوان زیر‌ساز  و فیکساتورها در آخرین مرحله از میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند و وظیفه‌ی تثبیت آرایش را به عهده دارد. این نوع پودرها به صورت بی رنگ و رنگی در بازار وجود دارند و با جذب چربی اضافی بر روی پوست، به ماندگاری و جلوگیری از ریزش آرایش کمک می کنند.

4- محصولات آرایش لب ها و گونه ها

یک راه حل عالی برای کاهش دادن لوازم آرایشی و جلوگیری از خرید محصولات آرایشی غیرضروری، استفاده از محصولاتی است که بیش از یک کار را انجام می دهند. ایده استفاده از رژ لب به عنوان رژگونه مدت هاست که مطرح می شود و با خرید یک محصول که قابل استفاده بر روی لب و گونه هستند، می توانید از خرید دو محصول آرایشی مجزا خودداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید رژ لب و گونه مایع گلدن رز است که با بافت کرمی،  نمایی مات و جذاب بر روی لب ها و گونه ها ایجاد کرده و بافت ابریشمی آن جلوه طبیعی به آرایش شما می بخشد.

لوازم ارایشی

5- ریمل

برای زیباتر جلوه دادن حالت چشم ها و مژه هایتان باید به سراغ ریمل بروید. ریمل با تیره تر و پرتر کردن مژه ها و ایجاد تضاد رنگ بین سفیدی چشم و پلک موجب می شود چشمان شما زیباتر و گیراتر به نظر برسند. بسته به حالت و حجم مژه هایتان می توانید از یک ریمل حجم دهنده یا پرپشت کننده استفاده کنید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها