بهترین پنکک آرایشی که برای عید باید بخریم

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- اکثر ما با مشکلی بزرگ در آرایش کردن مواجهیم و آن این است که چربی پوست ما با چربی لوازم آرایش‌ها ترکیب شده و آرایش را به شدت بی‌کیفیت و روغنی نشان می‌دهد. کلید حل این مشکل، استفاده از پنکک است. پنکک می‌تواند برق آرایش را کم کرده و در نهایت جلوه‌ای مات به صورت ببخشد. البته، نباید فراموش کرد که در ترندهای آرایشی سال 2024 و سال 1403، آرایش به شدت مات توصیه نمی‌شود. در سال جدید بهتر است بر سرزنده بودن آرایش توجه کنیم در حالی که جلوه کاملا مات ممکن است سرزندگی را از پوست ما بگیرد. بنابراین در ادامه راهنماتو بهترین پنکک آرایشی را به شما معرفی می‌کند که در سال جدید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد ما: پنکک دوسه مدل Cache ا DOUCCE Cache Cream Powder Foundation (قیمت: 1000000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، ممکن است که در بازار پنکک دوسه را با قیمتی بسیار ارزان پیدا کنید، اما در آن لحظه بهتر است به اصالت آن توجه کنید. پنکک دوسه مدل Cache ا DOUCCE Cache Cream Powder Foundation اگر اصل باشد، با انواع پوست مطابقت پیدا خواهد کرد، پوشش‌دهی عالی خواهد داشت و مواد سازنده آن خالی از هرگونه چربی است. بنابراین، وقتی از این پنکک استفاده کنید، آریشتان جلوه‌ای مات پیدا کرده و به شدت براق و روغنی نمی‌شود. اگر شما پوستی چرب داشته باشید، که به شدت عرق می‌کند نیز می‌توانید از این پنکک دوسه استفاده کنید. چرا که ضد آب بوده و زیرسازی آرایش شما را بهم نمی‌ریزد.

چرا پنکک دوسه مدل Cache ا DOUCCE Cache Cream Powder Foundation بهترین انتخاب است؟

1

یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما پس از استفاده از یک پنکک، سنگین بودن آن است. اگر پس از استفاده از پنکک احساس کنیم که پوستمان سنگین شده است، از هر چه آرایش کردن است دلزده خواهیم شد. اما، پنکک دوسه، به خصوص مدل Cache ا DOUCCE Cache Cream Powder Foundation بافتی به شدت سبک دارد. علاوه‌بر این، این پنکک پوست شما را طبیعی جلوه می‌دهد. این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها در سال جدید پیشنهاد و توصیه می‌کنند. این پنکک دوسه، با قدرت پوشانندگی بالایی که دارد، به راحتی جای جوش، سوختگی و آکنه را می‌پوشاند و پوستی صاف برای شما می‌سازد.

اگر پنکک دوسه، پنکک مورد علاقه شما نیست یا می‌خواهید مبلغ کمتری هزینه کنید، بهتر است به گزینه‌های پیش رو دقت کنید.

1. پنکیک کالیستا سری Smooth شماره CP02 (قیمت: 340000 تومان)

1

ساخت ایران، پوشانندگی خوب، ماندگاری متوسط، جلوگیری از خشک شدن پوست، دارای آینه، رنگ روشن، مایل به زرد، مات کننده آرایش، بافت سبک.

2. پنکک نوت سری luminoussilk شماره 03 (قیمت: 550000 تومان)

1

ساخت ترکیه، پوشانندگی بالا، ماندگاری بالا، جلوه مات و مخملی، حاوی روغن آرگان، رطوبت رسان به پوست، بافت سبک، نرم و ابریشمی، فاقد پارابن، دارای آینه.

3. پنکیک لدورا کد LC71 (قیمت: 550000 تومان)

1

حجم 16 گرمی، دارای ویتامین E و ضد آفتاب، بافت سبک، جلوه مخملی و مات، پوشانندگی عالی، ضد تعریق، حاوی کلاژن.

4. پنکک شیگلم کرم پودری Sheglam (قیمت: 750000 تومان)

1

ساخت چین، حجم 11 گرمی، پوشانندگی بالا، ماندگاری بالا، ضد آب و تعریق، کنترل چربی پوست، جلوه مات، بافت نرم و سبک، حاوی شی باتر طبیعی و روغن جوجوبا.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها