وقتی کت و شلوار می پوشی این 4 نکته رو رعایت کن تا جذابت تر دیده بشی!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- جشنی بزرگ در راه است، و آن چیزی نیست جز جشن نوروزی که قرار است پیش از فرارسیدنش ما را نونوار کند. شاید از آن دست مردهایی باشید که استایل‌های رسمی، مثل کت‌وشلوار پوشیدن را به هر استایل دیگری ترجیح می‌دهید. خوب است بدانید که اکثر اطرافیان نیز دوست دارند شما مردان را با چنین ظاهری ببینند! حالا باید با عجله به سراغ خرید یک دست کت‌وشلوار شیک برویم تا جذاب‌تر به نظر برسیم. اما باید درست پوشیدن کت‌وشلوار و مناسبات آن را فرابگیریم. از آن به بعد تفاوتی ندارد که در چه رویدادی شرکت کنید، راهنماتو به شما کمک می‌کند که در هر رویدادی با کت‌وشلوار مردانه‌تان جذاب و شیک به نظر برسید.

به دکمه‌های کت‌وشلوار حساس باشید!

1

به گزارش راهنماتو، تفاوتی ندارد که کت‌وشلوار خود را شخصی‌دوزی کرده‌اید یا آن را از یک فروشگاه به شکل آماده خریده‌اید. در هر صورتی بهتر است در درجه اول کت‌وشلوار دقیقا اندازه تن شما باشد. بعلاوه، کت‌وشلوار شما هر تعداد که دکمه داشت، هرگز نباید پایینی‌ترین دکمه کت‌ خود را ببندید. این کار آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد.

بعلاوه، باز گذاشتن این دکمه به نمایان شدن کمربند لوکس و زیبای شما نیز کمک می‌کند که شاید با کفش یا کیف شما یکسان باشد. ضمنا، پس از تهیه کت‌وشلوار، دکمه‌های آن را دوباره دوزی کنید. این کار عمر دکمه‌ها را بیشتر خواهد کرد و در مواقع حساس با نبودن دکمه مواجه نخواهید شد.

 در ادامه بهتر است هوشیار باشید و به هنگام نشستن، دکمه‌های کت خود را باز کنید. این کار باعث می‌شود تا راحت‌تر نفس بکشید و معاشرت کنید.

در نهایت، بهتر است بالاترین دکمه پیراهنی که زیر کت پوشیده‌اید را ببندید، اینکار باعث می‌شود که مرتب‌تر به نظر برسید و برای بستن کراوات نیز راحت‌تر باشید.

به پیراهن زیر کتتان حساس باشید!

1

وقتی برای خریدن پیراهن زیر کت‌وشلوارتان می‌روید، در درجه اول به رنگ، طرح و بافت آن دقت کنید تا با جنس کت‌وشلوار شما مطابقت داشته باشد. پس از آن نیز پیراهن را پوشیده سپس کت را روی آن بپوشید. آستین‌های پیراهن نباید روی دستتان را بپوشاند، تنها یک سانت از آن باید از آستین کت خارج شود. بعلاوه، بهتر است پس از بستن بالاترین دکمه پیراهن، دو انگشت خود را داخل یقه فرو برید. اگر این کار راحت نبود، این یقه شما را خفه خواهد کرد! پس سایز دیگر یا مدل دیگری را انتخاب کنید.

به جوراب‌هایتان حساس باشید!

1

در درجه اول بهتر است که جوراب‌های شما اصلا دیده نشود. اما، ممکن است قد شلوار شما کمی کوتاه باشد، یا خیاط به اشتباه، بیشتر از اندازه شلوارتان را کوتاه کرده باشد، بنابراین جورابی بپوشید که با رنگ کت‌وشلوار شما همرنگ است. در این مواقع فورا به سراغ جوراب‌های سفید نروید، به خصوص اگر سرتاسر تیره رنگ لباس پوشیده‌اید. (مگر اینکه بخواهید کمی مدرن‌تر باشید و با پوشیدن جوراب‌هایی خاص، استایلی متفاوت داشته باشید) بعلاوه، شما باید در انتخاب قد جوراب نیز دقت کنید. اگر حتی یک درصد احتمال می‌دهید که جوراب شما پیدا می‌شود، با قد جوراب را در اندازه‌ای در نظر بگیرید که هرگز مچ پایتان بیرون نیافتد.

هر عنصر چرمی را یکرنگ در نظر بگیرید!

1

وقتی که کت‌وشلوار می‌پوشید، قطعا در جست‌وجوی یک کفش چرم شیک هستید. فراموش نکنید که رنگ کمربند شما کاملا باید با کفش‌هایتان یکرنگ باشد. اما، این تمام ماجرا نیست، سایر اکسسوری‌های چرمی که استفاده می‌کنید نیز لازم است که با کفشتان یکرنگ باشد. به‌عنوان مثال، بند چرمی ساعت، کیف‌پول، بند کلید، دستبند، کیس تلفن همراه و حتی کیف دستی. این کار باعث می‌شود که فردی منظم به نظر برسید و هارمونی رنگ‌ها سرجای خود قرار گرفته باشند.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها