برای عید پرایمر خوب چی بخرم؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- اگر بخواهیم صورتی جذاب و آرایشی خاص داشته باشیم، پیش از هر چیز باید به زیرسازی آرایش فکر کنیم. بنابراین قطعا یک کرم پودر درجه یک می‌خریم که پوشش و ماندگاری بالایی داشته باشد. اما، کرم‌پودرها نمی‌توانند منافذ باز پوست را ببندند. پس بهتر است پیش از استفاده از کرم‌پودر از یک پرایمر خوب استفاده کنیم که منافذ را بسته، پوست را یکپارچه و آرایش را ماندگارتر می‌کند. از آن‌جایی که پرایمرها تبدیل به لوازم آرایشی مهم برای ما شده‌اند، برای انتخاب یم پرایمر خوب سردرگم می‌شویم، البته پیش از اینکه این مقاله از راهنماتو را بخوانیم.

پیشنهاد ما: پرایمر اورال LOREAL  مدل Infallible (قیمت: 600000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، پرایمر اورال LOREAL  مدل Infallible با خاصیت مات کنندگی‌اش یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین پرایمرهایی است که برای عید می‌توانیم تهیه کنیم. این پرایمر که فاقد پارابن است، سطح پوست را کاملا یکپارچه خواهد کرد. اگر پوست نسبتا چربی داشته باشیم و همیشه استفاده از پرایمرها برای ما زجردهنده باشد، بهتر است به پرایمر لورال تکیه کنیم که مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است. این پرایمر ماندگاری بالایی دارد و چربی پوست را کنترل می‌کند.

چرا پرایمر اورال LOREAL  مدل Infallible بهترین انتخاب است؟

1

یکی از دلایلی که ما پرایمر اورال LOREAL  مدل Infallible را به‌عنوان بهترین پرایمر پیشنهاد کردیم، بافت سبک و نرم آن است که باعث نمی‌شود پس از آرایش کامل، احساس سنگینی کنیم. در این پرایمر، هیچ‌گونه رنگی وجود نداشته و ترکیب رنگی کرم‌پودر، پن کک، هایلایتر و رژگونه ما را تغییر نمی‌دهد. جدای از این مسائل، باید به قدرتی که پرایمر اورال برای پوشاندن چروک‌ها و بستن منافذ باز پوست دارد، اشاره کنیم. قدرتی که کمتر پرایمری از آن برخوردار است در حالی که این پرایمر پوست را نیز چرب نمی‌کند.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود یا می‌خواهید هزینه کمتری کنید به گزینه‌های پیش رو فکر کنید:

1. پرایمر گابرینی مدل PHOTO FINISH (قیمت: 200000 تومان)

1

ساخت ترکیه، حجم 30میلی‌لیتر، بافت سبک، جلوه مات، جلوگیری ازدرخشش افراطی پوست، ماندگاری طولانی، مناسب برای انواع پوست.

2. پرایمر گلدن رز GOLDEN ROSE MAKE-UP PRIMER MATTIFYING & PORE MINIMISING (قیمت: 380000 تومان)

1

ساخت ترکیه، حجم 30 میلی‌لیتر، بدون رنگ، فاقد پارابن، ماندگاری بالا، پوشاندن منافذ پوست و چروک‌ها، مناسب برای انواع پوست.

3. پرایمر میبلین ژله ای بیبی اسکین (قیمت: 430000 تومان)

1

ساخت آمریکا، فاقد تست حیوانی، بافت ژله‌ای و سبک، نرم‌کننده، بستن منافذ باز پوست، غیر کمدوژنیک، بالا بردن ماندگاری آرایش.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها