بهترین مارک کانسیلر دور چشم برای عید امسال

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- کانسیلر یک محصول آرایشی است که از رنگدانه های همرنگ پوست برای پنهان کردن لکه ها و سیاهی ساخته شده است. استفاده از کانسیلر پیش از کرم پودر یا سایر محصولات آرایشی به ایجاد یکنواختی و اصلاح رنگ قرمزی پوست کمک می کند. ناگفته نماند که برخی از کانسیلرها نیز فوایدی را برای تایپ های مختلف پوستی ارائه می دهند. به عنوان مثال کانسیلرهای حاوی هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی خود به درمان خشکی پوست کمک می کنند. کانسیلر یک محصول آرایشی همه کاره است که می توان از آن برای پوشاندن لکه‌های تیره، کاهش خطوط ریز، کانتور کردن صورت و کاهش سیاهی زیرچشم استفاده کرد. امروز قصد داریم چند نمونه از بهترین کانسیلرهای دور چشم را به شما معرفی کنیم.

1- کانسیلر میبلین مدل Eraser

به گزارش راهنماتو، میبلین نیویورک یکی از بهترین برندهای تولید کننده کانسیلر در جهان است که محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این محصول به واسطه برخورداری از فرمولاسیون فعال هالوکسیل در کاهش ظاهر پف، خطوط، تیرگی و سایه های اطراف چشم بسیار موثر عمل می کند و پوستی یک دست و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، پوشانندگی بسیار بالایی داشته و با مقدار کمی از آن شاهد نتیجه بسیار مطلوبی خواهید بود. این کانسیلر به یک پد کاملا آنتی باکتریال نیز مجهز شده است که پوشش دهی آن را دوچندان می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این کانسیلر پرطرفدار، خاصیت لیفتینگ آن است که به جوانسازی پوست اطراف چشم کمک می کند. این کانسیلر کاملا ضدحساسیت است و برای انواع پوست های معمولی، چرب و خشک مناسب است و در چند شماره مختلف برای انواع رنگ های پوستی ارائه شده است.

کانسیلر


2- کانسیلر یورن مدل LAFORM

کانسیلر LAFORM یورن یکی دیگر از برترین کانسیلرهای موجود در بازار است که با پوشش دهی بالای خود تیرگی های زیر چشم و پوست را می پوشاند. این محصول حاوی خاصیت ضد چروک بوده و به جوانتر شدن ظاهر پوست کمک می کند. علاوه بر این، دارای یک پد آنتی باکتریال و بسیار نرم و ظریف بوده که به پوشانندگی بهتر تیرگی ها کمک می کند و 24 ساعت ماندگاری دارد.

کانسیلر


3- کانسیلر نوت مدل Perfecting Pen

کانسیلر Perfecting Pen نوت یک کانسیلر مات با بافت سبک و پوشانندگی عالی است که به دلیل دارا بودن ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می کند و به رطوبت رسانی و نرمی پوست کمک می کند. این محصول حالتی کاملا صاف و یک دست بر روی پوست ایجاد کرده و برای آرایش و زیرساز روزانه نیز مناسب است. همچنین فاقد پارابن و ضدآب است.

کانسیلر


4- کانسیلر بورژوآ مدل Always Fabulous

کانسیلر Always Fabulous بورژوآ محصولی با پوشانندگی بالا و بافت سبک و مخملی است که در فرمولاسیون آن از هیالورونیک اسید و ویتامین E استفاده شده است و موجب آبرسانی و مرطوب کنندگی دور چشم می شود. این محصول به مدت 24 ساعت ماندگاری دارد، ضد خستگی است و برای استفاده روزانه مناسب است.

کانسیلر


5- کانسیلر ساریسا گلد مدل ANTI AGE

کانسیلر ANTI AGE  ساریسا گلد محصولی با بافت سبک و ماندگار و پوشش دهی بالا است که علاوه بر زاویه سازی صورت در نواحی بینی، فک و گونه می توان از آن برای پوشش دهی تیرگی های اطراف چشم نیز استفاده نمود. این محصول خاصیت ضد پیری داشته و در چند رنگ مختلف برای انواع رنگ پوست فرموله شده است. 

کانسیلر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها