بهترین مرکز خریدهای تهران که حتما برای عید باید بری!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو- شاید با شنیدن نام اقدسیه و زعفرانیه به این فکر بیافتید که خرید کردن از مغازه‌ها و مراکز خریدش مختص به قشر پردرآمد جامعه است. تقریبا درست فکر کرده‌اید. اما، در همین مراکز خرید گاهی فروشگاه‌ها و برندهای معتبر جهانی وجود دارند که حراج‌های فصلی و سالیانه می‌زنند. در همین حراج‌های بزرگ است که لاکچری‌ترین لباس‌ها را با قیمتی باورنکردنی می‌توانیم تهیه کنیم. از طرفی دیگر، اجناسی که در این مرکز خرید‌های تهران فروخته می‌شوند به شدت باکیفیت هستند و سال‌های سال برای شما کار خواهند کرد. فرض کنید که 500 هزار تومان برای خرید یک کفش می‌دهید و تنها 20 بار می‌توانید از آن استفاده کنید، اما یکبار یک میلیون تومان پول یک کفش را می‌دهید و تا وقتی از آن دلزده نشوید می‌توانید از آن استفاده کنید. این نوعی از هوشِ اقتصادی است، نه ولخرجی. بنابراین، راهنماتو در این مقاله بهترین و لاکچری‌ترین مرکز خریدهای تهران را به شما معرفی می‌کند تا مقصد مناسبی برای گردش‌های قبل از عید و ایام تعطیل آن داشته باشید و حتی اگر از آن‌ها خرید نکردید، روحیه‌تان با گشت‌وگذار عوض شود.

1. ایران مال؛ بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه در تهران

1

به گزارش راهنماتو، ایران مال، به عنوان بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه در تهران، یکی از بهترین مقصدهای ما برای خرید عید می‌تواند باشد. البته ایران مال مجتمعی بزرگ است که تنها شما را با خرید کردن سرگرم نمی‌کند. از پاتیناژ گرفته تا سینما، سرگرمی‌های موجود در ایران مال هستند. اما، در خصوص خرید کردنِ به صرفه از ایران مال باید گفت که در برخی حراج‌ها، مثل حراج‌های آخر سال، برخی فروشگاه‌ها، لباس‌ها را حراج می‌کنند. بنابراین پیش از عید باید سری به ایران مال بزنیم و این لباس‌ها را از هوا بزنیم! برای رفتن به ایران مال می‌توانید از متروی تهران، ایستگاه ایران خودرو استفاده کنید یا با خودروی شخصی به اتوبان خرازی بروید.

2. آواسنتر؛ خاص‌ترین معماری مرکز خرید در تهران

1

وقتی از دور به معماری مرکز خرید آواسنتر در تهران نگاه کنیم، عظمتی جذاب از فلز و شیشه می‌بینیم. عظمتی بی‌نظیر که هنر معماری را به رخ همه ما می‌کشد. نکته جذاب این است که آواسنتر حدودا 16 طبقه دارد و هر طبقه‌ی آن جذابیت‌های خاصی برای گشت‌وگذار برای ما خواهد داشت. معماری این مرکز خرید در تهران، در سال 2018، به‌عنوان ساختمان تجاری سال در خاورمیانه شناخته شد. نکته‌ای دیگر که جذابیت آن را برای ما بیشتر می‌کند، دسترسی آسان به آن در قلب پایتخت است. طلا و جواهرات، یکی از اصلی‌ترین محصولاتی هستند که در آواسنتر به فروش می‌رسند. اما، از لباس گرفته تا گالری‌های هنری نیز در آواسنتر وجود دارند. برای رفتن به بهترین مرکز خرید تهران، یعنی آواسنتر بهتر است به محله اقدسیه، خیابان فیروزبخش بروید و هیچ دلنگرانی برای پارک خودرو نداشته باشید، این مرکز خرید چند طبقه پارکینگ دارد. بعلاوه، استفاده از اتوبوس تجریش به ازگل هم شما را به اقدسیه و این مرکز خرید نزدیک خواهد کرد.

3. پالادیوم؛ شیک‌ترین مرکز خرید در تهران

1

وقتی به پالادیوم وارد شوید، احساس می‌کنید که از ایران به یکی از کشورهای اروپایی سفر کرده‌اید. همه چیز در پالادیوم به حد اعلایی شیک و لاکچری است. همین مساله سبب می‌شود که پالادیوم تبدیل به یکی از بهترین مرکز خریدهای تهران تبدیل شود. این مرکز خرید در محله زعفرانیه تهران واقع شده. از طبقه اول که وارد پالادیوم شویم با موسیقی زنده و نوای پیانو همراه می‌شویم و در طبقات بعد شیک‌ترین شیرینی‌فروش‌ها، لباس‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های لوازم خانه را می‌بینیم. در این مرکز خرید، پارکینگ، فودکورت، سوپرمارکت و انواع فروشگاه‌ها مناسب برای خرید عید را در دل خود جای داده. برای رفتن به پالادیوم باید به زعفرانیه برویم و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن قیطریه است.

4. سام سنتر؛ مرکز خرید برندهای ایرانی در تهران

1

شاید شما فکر کنید که ایران از هرگونه برند مطرح در پوشاک، اکسسوری و سایر لوازم خالی است. اما، سخت در اشتباهید. به‌عنوان مثال صنعت چرم در ایران، قدمتی چندین ساله دارد. بنابراین در ایران نیز برندهایی خاص داریم که همگی در یکی از مهم‌ترین مرکز خریدهای تهران؛ یعنی سام سنتر جمع شده‌اند. سام سنتر در واقع یکی از آن مرکز خریدهایی است که خرید کردن از آن کاری دشوار است. اجناس به شدت گران هستند و ممکن است امکان خرید را برای ما فراهم نکند. اما، می‌توانیم به آن به عنوان یک گالری زیبا نگاه کنیم که آثاری خاص می‌فروشد. بعلاوه، می‌توانید از مدل‌هایی که در این مرکز خرید می‌بینیم، الهام بگیریم و استایل‌های جدید داشته باشیم. شاید هم در میان اجناس گران، چیزی چشممان را گرفت و برای خریدنش هزینه کردیم. یکی از جالب‌ترین نکات درباره سام سنتر این است که علی‌رغم بسیاری از مرکزخریدهای تهران، بسیار خلوت است و فضای آرامی دارد. مرکز خرید سام سنتر در الهیه تهران واقع شده است و برای رفتن به آن باید به خیابان فرشته برویم که از خیابان ولیعصر و چمران و مدرس می‌توان به آن رسید.

5. اسکای سنتر؛ مرکز خرید با حراج ویژه در تهران

1

یکی از خاص‌ترین مرکز خریدهای تهران که اجناسش توجه بسیاری از ما را به خود جلب می‌کند، اسکای سنتر است. این مرکز خرید هر فصل، و بخصوص در پایان هر سال و نزدیک به عید نوروز، حراج‌های ویژه‌ای برای ما در نظر می‌گیرد. از پوشاک، کیف و کفش‌های شیک گرفته تا لوازم خانه، در اسکای سنتر با طرحی نو و کیفیتی به شدت بالا به فروش می‌رسند. این مرکز خرید واقع در لواسان است و برای دسترسی به آن نمی‌توانیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم. بنابراین بهتر است با خودرو شخصی به محله لواسان تهران، بلوار امام خمینی برویم.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 (ویدئو) نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه
آشپزی

(ویدئو) نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه
طرز تهیه کوفته هلو شیرازی مجلسی
آشپزی

طرز تهیه کوفته هلو شیرازی مجلسی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.8 دقیقه
بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ایرانی
آرایشی و بهداشتی

بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ایرانی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.9 دقیقه
زمان افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد
اخبار

زمان افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .8 دقیقه
جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟
اخبار

جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
عینک های آفتابی زنانه ترند 2024
راهنمای شیک بودن

عینک های آفتابی زنانه ترند 2024

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.1 دقیقه