بهترین رژ گونه پودری؛ رنگ سال 1403

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- رژگونه‌های پودری یا مایع می‌توانند پوست صورت شما را شاداب‌تر نشان دهند. شنیده‌اید که می‌گویند فلانی صورتش گل انداخته؟ رژگونه صورت ما را گل می‌اندازد. بنابراین بهتر است رژگونه‌ها بر اساس رنگ طبیعی پوست ما انتخاب شوند تا جلوه‌ای طبیعی‌تر داشته باشند. حال ممکن است رنگ پوست شما در فصول مختلف و در مواجهه با آفتاب تغییر رنگ دهد، اما، پایه رنگ پوستتان تغییر نخواهد کرد. پس بهتر است برای خرید رژگونه پودری به ترجیح شخصی و رنگ پوستتان توجه کنید. با این وجود راهنماتو بهترین رژگونه پودری سال 1403 را با رنگ صورتی به شما پیشنهاد می‌دهد که صورت را به شدت شاداب می‌کند.

پیشنهاد ما: رژگونه پودری Velvet Rose رولوشن Revolution (قیمت: 3500000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، اکثر میکاپ آرتیست‌ها رنگ صورتی را برای رژگونه‌های پودری در سال 1403 پیشنهاد می‌دهند. بنابراین، رژگونه پودری Velvet Rose رولوشن Revolution با رنگ صورتی خاصش، یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود. برند رولوشن ساخت کشور انگلستان بوده و بسته بندی آن پالت تک رنگ است. این رژ گونه پودری مناسب با تمامی پوست‌ها است به خصوص اگر پوستی روشن داشته باشید. از این رژگونه پودری هم برای روز و هم شب می‌توانید استفاده کنید و در تعطیلات نوروز بدرخشید. بافت این رژگونه نیز مخملی است و جلوه صورت شما را شاداب نگه می‌دارد.

چرا رژگونه پودری Velvet Rose رولوشن Revolution بهترین انتخاب است؟

1

یکی از دلایلی که ما رژگونه پودری Velvet Rose رولوشن Revolution را به شما پیشنهاد می‌کنیم، رنگ صورتی خاص آن است. بعلاوه، ماندگاری آن به شدت بالا است و در طول روز نیاز به تمدید نخواهید داشت. بافت این رژ گونه پودری سبک است و به برجسته سازی گونه‌ها کمک فراوانی می‌کند. اما، قیمت این رژگونه پودری بسیار زیاد است. بنابراین ممکن است به سراغ رژ گونه‌های پودری برویم که قیمتی ارزان‌تر دارد ولی رنگش نزدیک به رنگ این رژگونه است.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نیست یا گزینه دیگری مدنظر دارید که هزینه کمتری داشته باشد به گزینه‌های زیر نگاهی بیاندازید:

1.  رژ گونه پودری الف مدل ElFR-bright pink  E.L.F BLUSH (قیمت: 600000 تومان)

1

ساخت آمریکا، رنگ صورتی، شاداب کننده، ضد حساسیت، مناسب برای انواع پوست، ماندگاری طولانی، حاوی کره شی، حفظ رطوبت پوست.

2. رژگونه پودری و مات شیگلم رنگ Your’re peachy (قیمت: 600000 تومان)

1

ساخت سنگاپور، رنگ صورتی هلویی، بافت ابریشمی، رنگدانه‌های پررنگ، جلوه مات، ماندگاری بالا، جلوگیری از ایجاد حساسیت، مناسب انواع پوست.

3. رژ گونه پودری گلدن رز مدل soft & silky شماره 15-PINK KISS (قیمت: 250000 تومان)

1

ساخت ترکیه، رنگ صورتی، بافت ابریشمی و سبک، پیگمنت بالا، دارای رنگدانه‌های به شدت قوی، ماندگاری بالا.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها