پالت رژ لب میبلین بخریم یا پالت رژ لب آرت اسکین؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- پیش از هر چیز شاید بپرسید که چرا بهتر است به جای یک رژ لب، پالت رژ لب بخریم؟ اصلی‌ترین دلیل این است که ما می‌توانیم با یک پالت رژ لب، به چندین رنگ دسترسی داشته باشیم، درحالی که می‌توانیم برخی از رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و به رنگی جدید برسیم. این کاری است که بسیاری از حرفه‌ای‌ها انجام می‌دهند تا رنگ لبانشان خاص‌تر و غیرقابل دسترسی‌تر شود. اما، انتخاب کردن یک پالت رژ لب بین برند میبلین به‌عنوان برندی مطرح و خارجی و برند آرت اسکین سخت است. بنابراین در این مقاله راهنماتو سعی دارد این دو پالت رژ لب را با یکدیگر مقایسه کند تا شما انتخاب درستی داشته باشید.

پالت رژ لب میبلین (قیمت: 600000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، برند میبلین، برندی آمریکایی است که این روزها انواع لوازم آرایشش به شدت ترند شده است. این پالت رژ لب دارای 8 رنگ بوده و با بافتی کرمی رنگ‌هایی غنی به لب‌های ما می‌نشاند. قدرت بالای پوشانندگی این رژ لب‌ها بسیار بالا است، اما این مساله کنترل شده بوده و از آبرسانی به لب‌ها جلوگیری نمی‌کند. جلوه نهایی پالت رژ لب میبلین بر روی لب‌ها مات بوده و امکان آرایش لب‌ها به شیوه سایه‌روشن را برای ما فراهم می‌کند. دوام این محصول بر روی لب‌ها نیز بسیار زیاد است و برای گذاشتن رژ بر روی لب، اپلیکاتور مخصوص داخل پالت وجود دارد.

پالت رژ لب آرت اسکین (قیمت: 120000 تومان)

1

برند آرت اسکین برندی چینی است که امروزه در بازار ایران سروصدای بسیاری کرده است. محصولات آرت اسکین، به خصوص کانسیلرهای آن به شدت کارایی خوبی داشته و انتخاب بسیاری از حرفه‌ای‌ها بوده. اما، در مورد پالت رژ لب آرت اسکین باید گفت که دارای 24 رنگ است، وزن کلی آن 48 گرم و ماندگاریش 12 ساعته است. این پالت رژ لب، لب‌ها را نرم نگه داشته و حاوی ویتامین E است. در مواد داخلی این پالت رژ لب آرت اسکین از کره کاکائو استفاده شده است، به همین خاطر لب‌ها پس از مدتی استفاده از رژهای آن ترک نخواهند خورد. رنگ‌های این پالت رژ لب تقریبا در یک طیف با سایه‌های تیره‌تر و روشن‌تر هستند.

کدام پالت رژ لب بهتر است؟ میبلین یا آرت اسکین؟

1

در پاسخ به این سوال که بهتر است پالت رژ لب میبلین را انتخاب کنیم یا پالت رژ لب آرت اسکین را باید به شما بگوییم که اگر بودجه مورد نظر شما کم است، شما با 120000 تومان می‌توانید پالت رژ لب آرت اسکین را تهیه کرده و به صورت روزمره از آن استفاده کنید. اما، اگر به فکر تهیه پالت رژ لبی حرفه‌ای‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ پالت رژ لب میبلین بروید که تا حدودی حرفه‌ای است. (البته اگر پالت رژ لب بسیار حرفه‌ای و مناسب برای میکاپ آرتیستی می‌خواهید بهتر است به سراغ برندهایی مثل آناستازیا بروید). هر دو این پالت رژ لب‌ها، میبلین و آرت اسکین، از خشک شدن پوست لب جلوگیری می‌کنند، ماندگاری خوبی دارند و امکان ساختن رنگ‌های جدید از رژ لب را فراهم می‌کنند. اما، شباهت رنگ‌های پالت رژ لب آرت اسکین بیشتر است و شاید سایه روشن‌های قوی در آرایش لب را برای شما ممکن نکند. ضمنا، علی‌رغم پالت رژ لب میبلین، آرت اسکین در جعبه خود، اپلیکاتور مخصوص ندارد.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها