بهار امسال؛ این لباس‌ها از مد افتاده

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- ممکن است به این فکر افتاده باشید که کمد لباس‌هایتان را کمی سبک کنید. اما، برخی از لباس‌ها را نباید دور ریخت، برخی دیگر را نیز باید به طور کل فراموش کرد. ممکن است در این لحظه از خود بپرسید که ما از کجا متوجه می‌شویم لباسی همچنان مد است و لباسی دیگر از مد افتاده؟! این را می‌توان از روند‌های مد و لباس‌های جدیدی که کالکشن‌های معروف ارائه می‌دهند یا آن را پس می‌زنند متوجه شد. پس اگر می‌خواهید بدانید بهتر است چه چیزی بخرید، چه لباسی را دور بریزید یا روی لباسی برای سال بعد حساب باز کنید با راهنماتو همراه شوید.

شلوار جین مشکی

1

به گزارش راهنماتو، شلوار جین مشکی امسال به طور کل از مد افتاده است. اما، ممکن است که در سال‌های آتی مجددا در عرصه مد حضور پیدا کند. پس اگر شلوار جین مشکی داریم بهتر است آن را در انبار لباس‌هایمان نگه داریم، اما برای امسال بهار، آن را نپوشیم. به جای آن می‌توانیم از شلوار جین‌های آبی روشن استفاده کنیم که به شدت استایل‌های ما را لاکچری نشان می‌دهند.

هدبند

1

امسال بهار به جای استفاده از هدبندهای متفاوتی که در سال گذشته به موهایمان می‌زدیم، بهتر است از اکسسوری‌های دیگری استفاده کنیم. طبق گزارش‌ها و نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی، هدبند امسال بهار دیگر مد نیست. به جای آن می‌توانید از روسری‌هایی با قواره کوچک استفاده کنید که با گره‌های متفاوتی بسته شده‌اند. یا می‌توانید از انواع گلسرهای با طرح‌های ترندی استفاده کنید.

لاک قرمز گوجه‌ای

1

اگرچه لاک قرمز یک رنگ لاک کلاسیک است که هرگز قرار نیست از مد بیافتد، اما رنگ قرمز طیف وسیعی از سایه‌ها و تناژها دارد. در این میان، لاک قرمز گوجه‌ای دیگر مد نیست. اما، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که برای فصل پاییز یا تابستان، روند مد دوباره به سراغ لاک قرمز گوجه‌ای می‌رود یا نه! پس بهتر است آن را نگه داریم. اگر هم به لاک‌ها با رنگ قرمز علاقه داریم، می‌توانیم به تناژها و سایه‌های تیره‌تر رنگ قرمز پناه ببریم.

شلوار بگ جین

یکی از شلوار جین‌هایی که در سال گذشته به شدت ترند شده بود، شلوارهای بگ جین بودند. اما، برای بهار امسال، طراحان مد و فشن این شلوارها را پیشنهاد نمی‌کنند. از طرفی ممکن است که مدت زمان طولانی زمان لازم باشد تا دوباره به سمت شلوار بگ جین برگردیم. به جای شلوار بگ جین می‌توانیم از شلوار جین‌های مام فیت و مام استایل استفاده کنیم.

ربان‌های پاپیونی

1

اگرچه تا همین چندی پیش، اکسسوری‌هایی که پاپیونی بودند به شدت ترند شدند، اما در بهار امسال شاهد خارج شدن گلسر‌ها از جنس ربان و با طرح پاپیون هستیم. به جای آن می‌توانیم از اکسسوری‌هایی استفاده کنیم که از شکوفه‌های بهاری الهام گرفته‌اند. منظور یک تاج گل نیست که مثل یونانی‌ها بر سر بگذاریم. منظور گل‌سرهایی است که با یک شکوفه زیبا تزئین شده‌اند یا اسکرانچ‌هایی که طرح گل‌های بهاری دارند یا مدل دوختشان شبیه به گل است.

کفش‌های نوک گرد

1

در میان کفش‌هایی که امسال از مد افتاده‌اند، کفش‌های نوک گردی که پاشنه بلند هستند نیز از چرخه مد خارج شده‌اند. به جای این مدل کفش می‌توانیم از کفش‌هایی که الهام گرفته از کفش بالرین‌ها هستند (جلوشان تقریبا مربعی است) یا از کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز استفاده کنیم.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها