رنگ موهایی که شما را جوان‌تر نشان می‌دهند

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- بله، شاید تارهای سفید مو نشان از تجربه زندگی ما داشته باشد و بخواهیم همواره طبیعی به نظر برسیم، اما گاهی هوای تنوع به سرمان می‌زند. گاهی دوست داریم تارهای سفید را بپوشانیم و کمی جوان‌تر به نظر برسیم. شاید به اندازه کافی یا شاید بیش از همیشه شاد و سرزنده‌ایم و شاید می‌خواهیم با تغییر رنگ موهایمان انرژی بیشتری از چهره جوان و با طراوت خود بگیریم. این کاری دشوار نیست، راهنماتو به شما خواهد گفت که متخصصین رنگ مو چه رنگ موهایی را برای جوان‌تر به نظر رسیدن پیشنهاد کرده‌اند.

رنگ موی کاراملی

1

به گزارش راهنماتو، رنگ موی کاراملی شما را جوان‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد. اگر رنگ پوست تیره دارید با یک هایلایت کاراملی گرما و طراوت پوستتان را بیشتر خواهید کرد.

رنگ موی مسی

1

یک رنگ موی جذاب و گرم که شما را به شدت جوانتر از آنچه هستید نشان می‌دهد، رنگ موی مسی است. البته باید رنگ مسی مورد علاقه خود را پیدا کنید. دوست دارید بیشتر از این قرمز باشد یا کمی قهوه‌ای‌تر؟ اگر سبزه هستید طبیعی‌ترین رنگ مسی را انتخاب کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید.

قهوه‌ای طلایی

1

یکی از بهترین رنگ موها برای جوان‌تر به نظر رسیدن، نزدیک شدن به رنگ موهای قهوه‌ای طبیعی است در حالی که رده‌هایی از هایلایت طلایی در آن دیده می‌شود. هایلایت طلایی می‌تواند رنگ قهوه‌ای طبیعی را از دلمردگی بیرون کشیده و به چهره شما نشاط بیشتری ببخشد.

بلوند شامپاینی

1

یکی از رنگ موهایی که در سال 2024 به شدت ترند شده و مورد انتخاب بسیاری از سخت‌پسندها است، رنگ موی بلوند شامپاینی است که شما را جوان‌تر نیز نشان می‌دهد. شامپاینی بلوندی گرم‌تر است که باعث روشن‌تر به نظر رسیدن پوست شما می‌شود. این رنگ موی بلوند، از آن دست رنگ موهایی است که حتی اگر آرایش نداشته باشید، زیبا به نظر خواهید رسید.

لایت قهوه‌ای شکلاتی

1

اگر موهای به شدت مشکی و تیره‌ای دارید، ممکن است از آن چیزی که هستید سن‌دارتر به نظر برسید. برای خارج کرده چهره خود از چنین حالتی بهتر است از لایت‌های قهوه‌ای شکلاتی برای بخش پایینی موهای خود استفاده کنید تا رنگ مشکی موهای شما کمی تیره و روشن‌تر و جذاب‌تر شود.

قهوه‌ای مشکی

1

اگر فکر می‌کنید که رنگ موهای تیره می‌توانند شما را جوان‌تر نشان دهند، درست حدس زده‌اید. اما، هرچه به سمت سایه‌های تیره رنگ مشکی برای موهای خود بروید، بدون شک خشن‌تر به نظر می‌رسید. بهتر است رنگ موی مشکی را انتخاب کنید که بر روی لبه قهوه‌ای و مشکی قرار گرفته است. این یک مشکی نرم است که چهره شما را درخشان و جوان‌تر نشان می‌دهد.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها