جدیدترین ترندهای عینک آفتابی 2024 برای خوش تیپ ها!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو- عینک آفتابی در چندین دهه اخیر به عنوان یک اکسسوری ضروری در صنعت مد شناخته می شود که علاوه بر استایل زیبا فوایدی نیز به همراه دارد. این اکسسوری از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند، وضوح دید را در شرایط روشن بهبود می بخشد، از چشمان شما در برابر باد و گرد و غبار محافظت می کند و خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد. یک عینک آفتابی مناسب می تواند چهره و استایل شما را متحول کند و عناصری از تجمل را به ظاهر روزمره شما بیاورد. در ادامه جدیدترین ترندهای عینک آفتابی 2024 را مشاهده می کنید:

1- عینک آفتابی مینیمالیستی دهه 90

به گزارش راهنماتو، در حالی که استایل Y2K یا همان Millennium Bug این روزها به جایی نمی رسد، اما روند عینک آفتابی 2024 به سمت عینک آفتابی های دهه 90 متمایل می شود. عینک های گرد و بیضی شکلی که بخوبی با ترندهای کت واک (catwalk) ست می شوند و یک استایل سفارشی و کلاسیک خلق می کنند. شما می توانید با استفاده از اکسسوری‌های الهام‌گرفته از دهه 90 استایلی متفاوت برای خود خلق کنید. توصیه می کنیم برای داشتن یک استایل جذاب، فریم عینک را کمی بر روی بینی پایین بیاورید.

1


2- عینک آفتابی Cat Eye

عینک آفتابی Cat Eye یا چشم گربه ای حدود یک قرن است که در بازار عرضه می شود و همچنان نیز پرطرفدار است. این عینک آفتابی برای اولین بار در دهه 1930 ارائه شد و در آن سبک و استایلی از عشوه‌گری و بازیگوشی نهفته است که ظاهری بسیار جذاب و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. عینک آفتابی چشم گربه ای به عنوان انقلابی برای شروع طراحی سبک های زنانه معرفی می شود. اگرچه امروزه آقایان نیز از آن استفاده می کنند. 

1


3- عینک آفتابی Oversized

عینک آفتابی اور سایز یا سایز بزرگ هم در سال 2023 و هم امسال به عنوان یکی از گزینه های پرطرفدار معرفی می شود. این نوع عینک آفتابی از سبک های دهه‌ی هفتاد الهام گرفته‌ شده است و در برندهایی همچون ایو سن لوران، مکس مارا و هرمس دیده می شود. عینک آفتابی های سایز بزرگ دارای عدسی و لنز بزرگی بوده و مقداری زیادی از صورت شما را پوشش می دهند. این نوع عینک ها علاوه بر شیک بودن و جذابیت این امتیاز را دارند که از چشمان و پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنند.

1


4- عینک آفتابی مستطیلی

عینک آفتابی مستطیلی با سبک فریم‌های جذاب یکی دیگر از عینک آفتابی های ترند سال جدید هستند که برای صورت های گرد بسیار مناسب هستند. در واقع زوایای تیز عینک های مستطیلی به شکل جالبی در تضاد با خطوط گردتر صورت بوده و به تعادل ویژگی‌ها و لاغرتر نشان دادن چهره کمک می کنند. این نوع فریم علاوه بر صورت های گرد، برای سایر فرم های چهره نیز مناسب هستند.

1


5- عینک آفتابی رنگارنگ

عینک آفتابی های رنگارنگ ظاهری جسورانه و شیک را برای شما به ارمغان می آورند. از جمله رنگ های ترند سال 2024 برای عینک آفتابی می توان به رنگ های سفید، قرمز، آبی، هلویی و رنگ های پاستلی اشاره کرد.

1


6- عینک آفتابی با لنز رنگی

لنزهای رنگی نیز در سال جدید بسیار پرطرفدار خواهند بود و بسته به کاربرد می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. به عنوان مثال لنز توسی برای هر نوع آب‌وهوا به جز روزهای برفی مناسب است، لنز قهوه ای برای هوای آفتابی و نیمه‌ابری مناسب است، لنز زرد برای هوای مه‌آلود و نیمه‌تاریک و لنز قرمز برای برای هوای آفتابی، نیمه‌ابری، ابری و برفی مناسب است.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها