بهترین سریال‌های کره‌ای که الان در حال پخش هستند

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو- از وقتی که سریال‌های کره‌ای تبدیل به یک جریان اصلی در صنعت سریال سازی شدند، حتی مجموعه‌های بزرگی مثل نتفلیکس نیز جایی برای آن‌ها باز کردند. جذابیت این سریال‌ها زمانی بیشتر می‌شود که متوجه می‌شویم جامعه هدفش نوجوانان و جوانان هستند.

پس تمامی موضوع‌ها تازه از تنور درآمده، شسته و رفته، هیجان‌انگیز، جذب‌کننده و سرزنده هستند. حتی اگر بگوییم در میان جوانان و نوجوانان نیز سلیقه‌های متفاوتی وجود دارد، باید بدایم که سریال‌سازهای کره‌ای فکر آن جا را هم کرده‌اند و سریال‌هایشان را با ژانرهای متنوعی می‌سازند.

 بنابراین نباید از جریان دور بمانیم و بهتر است همراه راهنماتو با بهترین سریال‌های کره‌ای که هم اکنون در حال انتشار و پخش هستند، آشنا شویم.

1

1. سریال کره‌ای Business Proposal خواستگاری کاری

سال انتشار: از 2022 تا کنون

بازیگران: آن هیو-سوپ، کیم سه-جونگ، کیم مین-کیو و سول این-آه

ژانر: عاشقانه و درام

به گزارش راهنماتو، اگر بخواهیم سخت درگیر یک محیط اداری و رفت‌وآمدهای آن باشیم، حتما باید یک رابطه عاشقانه یا یک جنجال بزرگ پیش رو داشته باشیم. سریال کره‌ای Business Proposal خواستگاری کاری توقع شما را از یک سریالی که در یک محیط اداری می‌گذرد برطرف خواهد کرد. ماجرا از یک قرارداد جعلی شروع می‌شود، اما دو طرف قضیه سر میز طوری به یکدیگر دل می‌بازند که نگو و نپرس. آه هیو سئوپ مدیر عامل این شرکت ثروتمند است و شین ها ری پژوهشگری است که در این شرکت مشغول به کار است. مطمئن باشید که تمام صحنه‌ها با تب‌وتابی عاشقانه همراه است.

1

2. سریال کره‌ای Alchemy of Souls کیمیای روح

سال انتشار: 2022 تا کنون

بازیگران: لی جه-ووک، جونگ سو-مین، گو یون-جونگ و هوانگ مین-هیون

ژانر: فانتزی، درام، اکشن، تریلر

شخصیت‌های سریال کره‌ای Alchemy of Souls کیمیای روح در کشوری افسانه‌ای به نام دهو زندگی می‌کنند. کشوری که نه روی نقشه آن را می‌بینیم و نه تا کنون چیزی درباره آن شنیده‌ایم. بنابراین از همین لحظه همه چیز اسرار آمیز می‌شود. با این وجود ما به مرور زمان با جهان داستان و جادوگران حاضر در آن آشنا می‌شویم و همه چیز فانتزی، اما باورکردنی می‌شود. در این کی دراما ممکن است شخصیت‌ها را در کالبدی جدید ببینیم، اما مطمئن باشید اشتباه نمی‌بینید، این یک فیلم جادویی است مثل سریال تاج و تخت، اما این بار در دنیای کره‌ای‌ها.

1

3. سریال کره‎ای All of Us Are Dead ما همه مرده‌ایم

سال انتشار: از سال 2022 تا کنون

بازیگران: پارک جی-هو، یون چان-یونگ، چو یی-هیون، لومون، یو این-سو، لی یو-می، کیم بیونگ-چول، لی کیو-هیونگ و جون به-سو

ژانر: ترسناک، علمی-تخیلی

تا به حال به این فکر کرده‌اید که یکبار هم که شده به اتاق فرار بروید و کمی هیجان را تجربه کنید؟ حال فرض کنید مدرسه شما تبدیل به یک اتاق فرار شده است و کسانی که دنبال شما هستند، آدم‌هایی معمولی که تنها قرار است با شما بازی کنند نیستند. بلکه زامبی‌هایی هستند که اگر بیش از حد به شما نزدیک شوند، شما نیز تبدیل به یک زامبی خواهید شد. سریال کره‎ای All of Us Are Dead ما همه مرده‌ایم سریالی است که شخصیت‌هایش را در مدرسه‌شان گیر انداخته، نیروهای کمکی به آن‌ها دسترسی ندارند و آن‌ها باید برای زنده ماندن بجنگند. این یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های کره‌ای است که نباید دیدنش را از دست داد.

1

4. سریال کره‌ای Bloodhounds سگ‌های شکاری

سال انتشار: از سال 2023 تا کنون

بازیگران: وو دو هوان، لی سانگ-یی، پارک سونگ وونگ و هو جون هو

ژانر: درام، جنایی، اکشن

ماجرا این است که در سریال کره‌ای Bloodhounds سگ‌های شکاری دو مرد با گذشته و مشکلاتی شبیه به هم دوباره سر راه یکدیگر قرار می‌گیرند. این بار بدهی‌های بالا آمده در خانواده یقه آن‌ها را گرفته است و فرد نزول خوار مثل یک کوسه بالای سر آن‌ها ایستاده است. پس کیم گئون وو و هونگ وو جین بوکس را رها می‌کنند و به سراغ رئیس چو می‌روند تا بتوانند با مشکلات مالی‌شان مبارزه کنند. از این پس رینگ بوکس برای آن‌ها ممکن است متفاوت باشد!

1

5. سریال کره‌ای Destined with You مقدر شده با تو

سال انتشار: از 2023 تا کنون

بازیگران: جو بو-آه، کیم رو وون، ها جون و یورا

ژانر: فانتزی، درام، عاشقانه

گره داستان سریال کره‌ای Destined with You مقدر شده با تو مربوط به کتابی 300 ساله است که باز شده و.یکی از شخصیت‌ها را نفرین کرده است. در این میان عشقی عمیق میان لی هونگ جو و جانگ شین یو هم وجود دارد. عشقی که درام و صحنه‌های عاشقانه این سریال را به شدت جذاب می‌کند. جالب این است که صاحب این کتاب 300 ساله کسی نیست جز لی هونگ جو. علی رغم بسیاری از سریال‌های عاشقانه کره‌ای، در این سریال خبری از یک قرار داد رابطه نیست که بعدتر تبدیل به عشقی آتشین شود. این یک طلسم جبران ناپذیر است که بنظر زیبایی‌های خاص خودش را دارد.

1

6. سریال کره‌ای Mask Girl دختر نقاب‌دار

سال انتشار: از 2023 تا کنون

بازیگران: لی هان بیول، نانا، گو هیون-جونگ، آن جه-هونگ و یوم هه-ران

ژانر: هیجان انگیز

بدون شک یکی از متفاوت‌ترین کی دراماهایی که در حال پخش هستند سریال کره‌ای Mask Girl دختر نقاب‌دار است. این سریال زندگی دوگانه دخترکی را نشان می‌دهد که روزها در محیط اداری مشغول به کار است و شب‌ها با زدن یک ماسک وارد دنیای شبانه خود می‌شود. دنیایی که با قلدری، خشونت، قتل، تعارض جنسی و غیره همراه است. بله! این زندگی دختری به نام مومی است که از دوران کودکی مورد توجه قرار نگرفته بود.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها