با 8 میلیون کدام ساعت هوشمند را بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- این روزها فناوری به قدری پیشرفت کرده است که شما می توانید با استفاده از یک ساعت کیفیت خوابتان را اندازه گیری کنید، فعالیت های ورزشیتان را پیگیری کنید و از وضعیت جسمانی خود باخبر شوید. ساعت هوشمند فناوری نسبتا جدیدی است که پا از ساعت های معمولی فراتر گذاشته و قابلیت های متعددی از جمله بررسی فعالیت های ورزشی، کنترل سلامتی، برقراری تماس، ارسال پیام، گوشی کردن موسیقی، جهت یابی، دسترسی به اعلان ها و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از ساعت های هوشمند موجود در بازار قیمت بالایی دارند و خرج کردن صدها دلار برای خرید آنها برای بسیاری از ما غیرقابل توجیه است. خوشبختانه با وجود ساعت های هوشمند مقرون به صرفه در بازار، همچنان می توان به یک ساعت هوشمند با قابلیت های کاربردی دسترسی داشت. امروز قصد داریم بهترین ساعت های هوشمند با حداکثر بودجه 8 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

محصول پیشنهادی ما: ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm (قیمت: 8,600,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ساعت هوشمند Galaxy Watch5 44mm سامسونگ یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 1.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 450×450 پیکسل با توانایی321 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است که قادر است در هر  شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر، خوانایی و کیفیت محتوای بالایی را ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول وجود پردازنده اگزینوس W920 اختصاصی سامسونگ است که موجب شده در اجرای نرم افزارهای  کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و خوبی را در این ساعت هوشمند شاهد باشیم. سنسور بیومتریک پشت ساعت به صورت خمیده طراحی شده است که موجب شده این سنسور سطح بیشتری از پوست دست را پوشش داده و اعداد دقیق تری را به ثبت برساند. بر خلاف نسل قبلی، در روی نمایشگر ساعت از شیشه‌ی محافظی از کریستال یاقوت به جای گوریلاگلس DX استفاده شده است که به مقاومت بیشتر نمایشگر در برابر خراشیدگی کمک می کند.

1

سیستم پایش فعالیت های ورزشی این محصول قادر است فعالیت های ورزشی پرطرفدار مانند دویدن و شنا را به طور خودکار تشخیص دهد. علاوه براین، شما می توانید بیش از 90 فعالیت ورزشی را در این ساعت هوشمند به ثبت برسانید. این دستگاه به یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با این میزان باتری در پایان روزی که به طور استاندارد از ساعت استفاده شده است، حدود 10 درصد باتری اضافی برایتان باقی خواهد بود. این باتری از شارژ وایرلس 10 واتی نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول پشتیبانی از استاندارد IP68 است که موجب شده این ساعت در برابر آب کاملا مقاوم باشد و بتوان بدون نگرانی از هیچ گونه آسیبی در هنگام شنا کردن استفاده کرد.

از جمله حسگرهای به کاررفته در این ساعت هوشمند می توان به سنسورهای تشخیص سطح اکسیژن خون، استرس، فشار خون، توده بدنی، کیفیت خواب و ECG اشاره کرد. وزن این ساعت حدود 32.5 گرم است و از دست بندهای استاندارد 20 میلی متری پشتیبانی می کند. از جمله دیگر قابلیت های این محصول می توان به دارا بودن 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از GPS، نمایشگر لمسی، قابلیت کنترل موسیقی و مکالمه اشاره کرد. این ساعت با دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید 8 به بالا سازگار خواهد بود.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

ساعت هوشمندحافظه داخلیفعالیت ورزشینمایشگرباتریسنسورهای سلامتیقیمت
شیائومی S1 بند لاستیکی4 گیگابایت1171.43 اینچ470 میلی آمپر ساعتضربان قلب، خواب، اکسیژن خون8,450,000 تومان
امیزفیت GTR 3 Pro بند چرمی2.9 گیگابایت1501.45 اینچ450 میلی آمپر ساعت

ضربان قلب، اکسیژن، قلب، استرس،خواب

8,000,000 تومان
سامسونگ Galaxy Watch4 Classic 46mm16 گیگابایتبرنامه های ورزشی متنوع1.36 اینچ361 میلی آمپر ساعتضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، خواب، استرس7,200,000 تومان
امیزفیت مدل T-Rex Pro بند سیلیکونیندارد1001.3 اینچ390 میلی آمپر ساعتارزیابی سلامت PAI، خواب، ضربان قلب6,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها