شیائومی تلویزیون ردمی مکس 100 اینچی 2025 را با وضوح 4K معرفی کرد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

دیجیاتو نوشت" ردمی تلویزیون قدرتمندی را روانه بازار کرده است.

شیائومی اخیراً تلویزیون ردمی مکس 100 اینچی مدل 2025 را روانه بازار کرده است. این تلویزیون هوشمند جذاب برای علاقه‌مندان به سرگرمی و بازی در چین عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات این محصول جذاب بیشتر آشنا می‌شویم.

نقطه قوت اصلی تلویزیون ردمی مکس، صفحه‌نمایش 100 اینچی عظیم با وضوح 4K آن است. این دستگاه با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR)، می‌تواند به نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برسد.

دیگر مشخصات تلویزیون 100 اینچی ردمی مکس

برای کنترل بهتر تصاویر متحرک، این تلویزیون از فناوری جبران حرکت MEMC 120 هرتز استفاده می‌کند. البته یک حالت رقابتی هم وجود دارد که نرخ تازه‌سازی را به 240 هرتز یا حتی بالاتر می‌رساند.

تلویزیون ردمی مکس می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را بازتولید کند، صفحه‌نمایش آن 10 بیتی است و 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه‌براین، دقت رنگ این دستگاه در سطح ΔE≈2 رتبه‌بندی شده که نشان‌دهنده درجه بالای وفاداری این تلویزیون برای ارائه رنگ‌های واقعی است. این تلویزیون همچنین از فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی پشتیبانی می‌کند.

1

درزمینه اتصال، این تلویزیون دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک اترنت، یک ورودی اپتیکال، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو درگاه از سه پورت HDMI 2.1 از استاندارد HDMI 2.1 برای تأخیر ورودی کمتر در حین بازی پشتیبانی می‌کنند.

این پورت‌های HDMI 2.1 همچنین از ALLM ،VRR (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بهتر بازی‌ها پشتیبانی می‌کنند.

Redmi Max 100 مجهز به چهار بلندگو برای صداست. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی و سازگاری با DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا، از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

قلب تپنده این تلویزیون یک پردازنده 4 هسته‌ای A73 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده. گزینه‌های اتصال بی‌سیم شامل Wi-Fi 6 برای دسترسی راحت به اینترنت است.

این دستگاه از سیستم‌عامل HyperOS شیائومی و Xiaoai (دستیار مجازی شیائومی) پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 100 اینچی Redmi Max 2025 در چین 8999 یوان (تقریباً 1243 دلار آمریکا) قیمت دارد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها