این 5 نکته مهم را هنگام انتخاب لباس عروسی درنظر داشته باشید!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- «مهمترین شب زندگیته! دقت کن چی می‌پوشی!»

از استرس خوابتان نمی‌برد؟ دل نگران این هستید که بدرخشید و مبادا که زیبا به نظر نرسید؟! هزینه‌های زیاد هم ترس بیشتری توی دلتان می‌اندازد؟ حق دارید! شب عروسی برای اکثر افراد تنها یک بار اتفاق می‌افتد! انتخاب لباس، مدل مو، نوع آرایش، کفش و گلی که باید در دست بگیرید همه در عکس و فیلم‌های شما و حافظه‌ی تمام مهمانان ثبت می‌شود! ممکن است هنگام انتخاب کردن لباس عروسی دچار وسواس بشوید، ندانید که کدام مدل بیشتر به شما می‌آید، چه پارچه‌ای بهتر است و اندام شما را کدام سبک زیباتر نشان می‌دهد؟! تمام این موارد می‌توانند به راحتی دغدغه‌ی شما باشد.

به گزارش راهنماتو، برای اینکه بدانید چه لباسی برای شب عروسی شما بهترین انتخاب است و خیالتان از این بابت راحت باشد بهتر است 5 نکته را خیلی خوب و دقیق در نظر بگیرید.

  • انتخاب سیلوئت مناسب

سیلوئت به معنی سایه است ولی در دنیای فشن و مد و لباس به فرم و تیپ اصلی لباس گفته می‌شود. باتوجه به فرم بدنی و اندام شما سیلوئتی که انتخاب می‌کنید باید همخوانی داشته باشد درغیر اینصورت ظاهر شما را ناهمگون جلوه می‌دهد. اگر بهترین لباس دنیا را هم داشته باشید، اگر میلیون‌ها تومان خرج آن کنید ولی سیلوئت آن با بدن شما تناسبی نداشته باشد انتخاب خوبی نیست و لباس در تن شما زیبا نخواهد بود.

  • تست کردن لباس در حالت‌های مختلف

هنگام پرو کردن فقط به نگاه کردن در آینه نپردازید! با راه رفتن، نشست و برخاست، رقصیدن و حالت‌های مختلف لباسی را که توی تنتان است امتحان کنید. شاید در بعضی قسمت‌ها هنگام نشستن یا راه رفتن دچار مشکل شدید. بهتر است همان موقع خرید این مطلب را متوجه بشوید تا وقتی توی سالن عروسی هستید!

  • لباس را با کفشتان بپوشید

حتما هنگام خرید یا پرو لباس عروس کفشی را که برای آن شب انتخاب کرده‌اید بپوشید. اندازه پاشنه‌ی کفش، مدل آن باید با لباس شما هماهنگ باشد.

  • زیورآلاتتان را همراه ببرید!

وقتی قرار است لباستان را پرو کنید زیورآلاتی که آن شب قرار است استفاده کنید مثل گوشواره یا گردنبندی که دارید با خود همراه ببرید. نمای آنها در کنار لباس شما اهمیت ویژه‌ای دارد.

  • مدل لباس هماهنگ با شخصیتتان باشد!

هر فردی برای خود یک تیپ شخصیتی دارد که بنا به آن لباس انتخاب می‌کند. هنگام خریدن و انتخاب لباس عروسی حتما موافق با شخصیتتان لباس موردنظر را برگزینید! برای اینکه در بهترین و مهمترین شب زندگیتان خیلی عجیب و غریب به نظر نرسید و از خود درونیتان فاصله نگیرید این نکته خیلی مهم را حتما درنظر داشته و اجرا کنید.

  • از ترندهای زودگذر دوری کنید!

بعضی مدل لباس‌ها مهمان چند ماه شاید حتی چند هفته دنیای مد باشند! هنگامی که قصد دارید لباس عروسیتان را انتخاب کنید در فضا و جو این ترندها قرار نگیرید. به همان سرعتی که مورد استقبال قرار می‌گیرند هم از چشم خواهند افتاد! پس برای اینکه چند سال بعد از کرده‌ی خود پشیمان نشوید حتما به یک سبک و مدلی رو بیاورید که پایدار باشد و به سرعت از یادها نرود و شما را با عکس‌هایتان به صورت پشیمان برجا نگذارد!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها