5 مدل موی جذاب و ترند در سال جدید برای آقایان (تصاویر)

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- اگر فکر کرده‌اید که مردها تنوع زیادی برای انتخاب مدل مو ندارند و سال‌ها است با یک مدل موی معمولی و فقط برای مرتب کردن کلی سر و صورتتان از آرایشگاه خارج می‌شوید، بهتر است دیگر این مسیر را ادامه ندهید. مدل‌ موهای بی‌شماری برای آقایان وجود دارد که چهره‌شان را از این رو به آن رو خواهد کرد. این مدل موها به قدری زیاد هستند که حتی می‌توانند با سبک استایل‌های شما نیز خود را تطبیق دهند. پس با راهنماتو همراه شوید تا 5 مدل موی جذاب و ترند در سال جدید را بشناسید.

1

1. مدل موی آندرکات

به گزارش راهنماتو، مدل موی آندرکات برای مردان به مدلی گفته می‌شود که با حجم موها بازی می‌کند. به این صورت که پشت سر و پهلوها تراشیده شده یا سایه انداخته می‌شود و قسمت بالایی سر (فرق سر) بلندتر از بخش‌های دیگر خواهد بود.

1

2. مدل موی کلاسیک کویف

مدل موی کلاسیک کویف مدل مویی است که بخش پشت سر و پهلوها را نسبت به موهای وسطِ سر کوتاه‌تر می‌کنند، اما مثل مدل آندرکات، آن‌ها را نمی‌تراشند. در این صورت اگر موهای شما صاف یا حالت‌دار باشد، به دلخواه می‌توانید بخش جلویی موهایتان را صاف کرده یا با واکس مو حالت دهید.

1

3. مدل موی پامپادور کلاسیک

یکی دیگر از مدل‌های بسیار جذاب برای آقایان که در سال جدید نیز به آن توجهی ویژه شده است مدل موی کلاسیک پامپادور است. در این مدل خط ریش سایه انداخته می‌شود، پشت سر و بالای موها بلند هستند و بخش پهلویی سر ممکن است کمی کوتاه‌تر باشد. این مدل مو از سال 1990 و از زمانی که وانیلی آیس موهایش را به این سبک کوتاه می‌کرد میان مردم رواج پیدا کرد. دلیل این مساله که به آن پامپادور می‌گویند نیز این است که بخش بالایی موها یکباره حجیم شده و اندک اندک از حجم آن کاسته می‌شود (درست شبیه به پمپ).

1

4. مدل موی ماهوتی

یکی دیگر از مدل کوهای جذاب برای آقایان به خصوص آن‌هایی که لباس‌های اسپرت می‌پوشند یا حجم موی کمی دارند مدل موی ماهوتی است. مدل موی ماهوتی برای آقایان یکی از آن مدل موهایی است که هرگز از مد نخواهد افتاد. در این مدل قسمت جلویی و فرق سر بلند است، اما به مرور به سمت پهلوها و پشت سر حجم موها کمتر شده و سایه انداخته می‌شود.

1

5. مدل موی باز کات

مدل موی باز کات نیز همچون مدل موی ماهوتی مناسب برای استایل‌های اسپرت است، اما می‌توان از این مدل مو حتی شب دامادی هم استفاده کرد! 😊 منظور این است که این مدل موها مختص به استایلی خاص نیستند  با هر استایلی خود را تطبیق می‌دهند. در مدل موی باز کات از جلوی سر تا پشت و از فرق سر تا پهلوها به مرور از حجم مو کاسته می‌شود، در حالی که در مرحله اولیه قد مو حدودا نیم تا یک سانتی است. (در مدل موی ماهوتی قد مو کمی بلندتر خواهد بود.)

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها