بهترین سریال‌های هانده آرچل؛ همبازی پارسا پیروزفر در «مست عشق» + عکس جدید

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو- بدون شک یکی از زیباترین بازیگران ترکیه‌ای که امروزه نام او را به دلیل حضورش در فیلم «مست عشق» به کرات می‌شنویم، هانده آرچل است. این بازیگر توانا که در عرصه مجری‌گری و مدلینگ نیز فعال است مادری آلمانی و پدری ترکیه‌ای دارد. آرچل که در سال 2012 برنده جایزه مسابقه زیبایی در جایگاه دوم شده است، از سن 21 سالگی به بازیگری وارد شده. اما، پیش از فیلم «مست عشق» او را بیشتر در سریال‌های تلویزیونی ترکیه‌ای می‌دیدیم. هانده آرچل در سال 1993 به دنیا آمده است و هم اکنون 31 سال دارد. در ادامه راهنماتو بهترین سریال‌ها با بازی هانده آرچل را به شما معرفی خواهد کرد.

1

1. سریال حلقه با بازی هانده آرچل

سال انتشار: 2019

تعداد فصل‌ها: 1 فصل

بازیگران: هانده ارچل، سرکان چای اوغلو،کان ییلدیریم، هازال سوباشی، نازن کسال، احمد ممتاز تایلان.

به گزارش راهنماتو، سریال حلقه به زندگی یک حلقه مافیایی قدرتمند و زیرزمینی در ترکیه می‌پردازد که قوانین خاص خودشان را دارند. آن‌ها نمی‌خواهند که هیچ یک از اعضای حلقه، از دیگری قدرت بیشتری داشته باشد، بنابراین قدرت تقسیم می‌شود و اگر کسی این قائده را بر هم زند، دیگر اعضای حلقه او را از بین خواهند بود. حال 25 سال پیش یکی از اعضا این قائده را بر هم زده است و تاوان او جابه‌جا شدن فرزندش بوده. در سریال حلقه؛ هانده آرچل در نقش مژده آکای حاضر می‌شود و به شدت خوش می‌درخشد.

1

2. سریال دختران آفتاب با بازی هانده آرچل

سال انتشار: 2015 تا 2016

بازیگران: امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش، بورجو اوزبرک، هانده ارچل و برک آتان

سریال دختران آفتاب یکی از آن سریال‌هایی بود که به هانده اجازه داد در میدان بازیگری گوی را بقاپد. این سریال زندگی زنی به نام گونش با دو دخترش به نام‌های سلین و پری را نشان می‌دهد که شوهرش او و دخترانشان را سال‌ها پیش رها کرده است. هانده آرچل این‌جا در نقش سلین ظاهر می‌شود. آن‌ها زندگی معمولی و به دور از هیاهویی دارند تا این که سر و کله‌ی مردی به نام هالوگ مرت‌اوغلو پیدا می‌شود و پس از مدت کوتاهی رفت‌وآمد، به گونش پیشنهاد ازدواج می‌دهد. گونش به این ازدواج جواب مثبت می‌دهد و این آغازی است برای پایان زندگی آرام آن‌ها.

1

3. سریال چکاوک با بازی هانده آرچل

سال انتشار: 2013

بازیگران: فحریه اوجن، بوراک اوزچویت، بگوم کوتوک، هانده سورال، ابرو حلواچی اغلو، دنیز جلی اغلو، هانده ارچل، الیف اسکندر.

بدون شک یکی از زیباترین سریال‌های ترکیه‌ای که هانده آرچل در آن نقش‌آفرینی کرده است، سریال چکاوک است که در سال‌های دور می‌گذرد و حالتی نوستالژیک دارد. در واقع می‌توان گفت هانده آرچل پیش از ظاهر شدن در نقش سلین برای سریال دختران آفتاب، در سریال چکاوک بازی کرده بود، اما بازیگر نقش اصلی این سریال فحریه اوجن و بوراک اوزچویت بودند. این سریال داستان زندگی فریده (فحریه اوجن) را روایت می‌کند که در کودکی پدر مادرش را از دست داده است. او از همان کودکی با کامران (بوراک اوزچویت) همبازی بوده و حالا تنها مرد زندگی او کامران است. اما، فراز و نشیب‌ها بر سر عشق فریده و کامران بسیار زیاد است. هانده آرچل در این سریال در نقش زاهده ظاهر شده است و بسیار کم سن و سال است.

1

4. سریال عشق حرف حالیش نمیشه با بازی هانده آرچل

سال انتشار: 2016 تا 2016

بازیگران: بوراک دنیز، هانده ارچل، اوغوزهان کاربی، اوزجان تکدمیر، مروه چاعیران، سلیمان فلک، بولنت امراه پارلاک، دمت گل، اسماعیل اگه شاشماز.

یکی از سریال‌هایی که هانده آرچل در آن توانست در نقش اصلی ظاهر شود سریال عشق حرف حالیش نمی‌شه بود. طرح داستانی خنده‌دار و عاشقانه این سریال باعث شده که نه تنها در دوران پخشش بلکه حالا نیز بسیاری از افراد این سریال را تماشا کنند. هانده آرچل در این سریال نقش حیات اوزون را بر عهده گرفته است. او دختری از قشر متوسط جامعه است که به برای کار به کارخانه پارچه سارته می‌رود. در این کارخانه با مراد سارسیلماز (بوراک دنیز) آشنا می‌شود، اما بنا به دلایلی مجبور است هویت واقعی خود را فاش نکند. به مرور روابط این دو جذاب‌تر و زیباتر می‌شود و مخاطب را برای دیدن ادامه سریال ترغیب می‌کند.

1

5. سریال مروارید سیاه با بازی هانده آرچل

سال انتشار: 2017 تا 2018

تعداد قسمت‌ها: 20

بازیگران: هانده ارچل، تولگاهان ساییشمان، برک هاکمان، ملیس سزن، حسین آونی دانیال، یشیم بوبر.

یکی دیگر از سریال‌های ترکیه‌ای که هانده آرچل در آن نقش اصلی را برعهده گرفته است سریال مروارید سیاه است. آرچل در این سریال نقش هازال را دارد، دختری فقیر که با مادر، خواهر ناتنی و پدرخوانده‌اش زندگی می‌کند. حالا هازال با ماهیگیر شهر نامزد کرده که نامش کنعان (تولگاهان ساییشمان) و به شدت هازال را دوست دارد. اما، هازال نیز در یک شرکت مشغول به کار است و رئیسش متوجه شباهت او به همسرش شده که سال‌ها پیش مرده است. همین اتفاق باعث می‌شود که زندگی همه شخصیت‌های این سریال از روال معمولی خارج شود.

1

1

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 عکس عاشقانه نرگس خانه به دوش در تخت‌ جمشید
چهره ها

عکس عاشقانه نرگس خانه به دوش در تخت‌ جمشید

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
 این میوه سرشار از منیزیم ریه شما را نجات می دهد
دانستنی ها

این میوه سرشار از منیزیم ریه شما را نجات می دهد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.5 دقیقه
 کمبود این ویتامین سبب کوچک شدن مغز می‌شود
دانستنی ها

کمبود این ویتامین سبب کوچک شدن مغز می‌شود

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.3 دقیقه
 میکروب معده را با چه مواد غذایی از بین ببریم؟
دانستنی ها

میکروب معده را با چه مواد غذایی از بین ببریم؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.2 دقیقه
چطور موز سالم را از ناسالم تشخیص دهیم؟
دانستنی ها

چطور موز سالم را از ناسالم تشخیص دهیم؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.3 دقیقه
 استایل عجیب جنیفر لوپز در پاریس
چهره ها

استایل عجیب جنیفر لوپز در پاریس

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .6 دقیقه