8 لباس بهاری ضروری که هر خانمی باید داشته باشه!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو- وقتی صحبت از خرید لباس جدید می شود، من همیشه سعی می کنم کیفیت را بر کمیت ترجیح دهم و روی لباس هایی سرمایه گذاری می کنم که می دانم بارها و بارها آنها را خواهم پوشید. یک کمد با لباس های همه کاره که با لباس های دیگر به راحتی ست می شوند، قطعا انتخاب لباس برای حضور در رویدادها و موقعیت های مناسب را آسان تر خواهد کرد. در ادامه با معرفی 8 لباس مهم و اصلی در هر کمد لباس بهاری با راهنماتو همراه باشید.

1- پیراهن دکمه دار

به گزارش راهنماتو، پیراهن های دکمه دار یکی از لباس های ضروری در هر کمد لباس هستند که در عین معمولی بودن همیشه شیک و کاربردی هستند. این مدل پیراهن را می توان با انواع شلوارها مانند مام استایل، بوت کات، بگ و دامن جین ست کرد و استایلی ساده و در عین حال مینیمال خلق نمود. توصیه می کنیم چند پیراهن دکمه دار با رنگ های خنثی در کمد لباس بهاری خود داشته باشید.

1


2- کت یقه بلیزر

کت بلیزر نوعی ژاکت است که شباهت زیادی به بالاپوش های کت و شلوار دارد. این نوع کت تنها مختص آقایان نیست و با وجود بافت، رنگ و طرح های متنوع برای خانم ها نیز مناسب است. کت های یقه بلیزر گزینه مناسبی برای افراد قد کوتاه و ریز نقش هستند. این نوع کت را می توانید با شلوار جین، لباس مجلسی، کمربند، شلوار چرم، ساق شلواری و لباس های هم رنگ خودش ست کنید.

1


3- دامن میدی جین

دامن میدی به دامنی گفته می شود که طول آن در بین زانو تا مچ پا قرار دارد و یکی از محبوب ترین انواع این دامن مدل‌هایی با طول رو یا کمی زیر زانو است. این نوع دامن بدون نشان دادن قسمت زیادی از پا، استایلی پوشیده و نسبتا کژوال برای خانم ها به ارمغان می آورد. دامن میدی گزینه ای مناسب برای خانم هایی است که می خواهند جایگزین جدیدی برای شلوارهای جین سنتی خود انتخاب کنند. این مدل دامن به راحتی با یک تی شرت سفید، کمربند و کفش کتانی ست می شود.

1


4- شلوار کرپ کش

شلوارهای کرپ کش شلوارهای فوق العاده راحت و باکیفیت هستند که اغلب خانم ها حداقل یک گزینه مشکی رنگ از آن را در کمد لباس خود دارند. این مدل شلوار برای انواع جثه ها اعم از استاندارد، قد بلند و ریزاندام وجود دارد و به راحتی با انواع لباس ها ست می شود.

1


5- شلوار جین فاق بلند

شلوار جین فاق بلند می تواند انواع شلوارها اعم از مام استایل، بوی فرند جینز و شلوارهای معمولی را دربربگیرد. این نوع شلوار معمولا فرم کژوال یا روزمره‌تری دارد و به راحتی می توان آن را با یک تی شرت زیبا، یک شومیز خوش فرم نخی یا ابریشمی، یک کتانی سفید و یک بادی برای مهمانی ست کرد.

1


6- کفش لوفر

کفش لوفر نوعی کفش راحتی است که بند و سگک برای بسته شدن ندارد. این نوع کفش معمولا از جنس چرم یا جیر است و  ظاهری شبیه موکازین‌های بدون پاشنه دارد. این کفش ها طوری طراحی شده اند که مچ پا را آشکار می کنند و اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس ساخته شده‌اند. کفش لوفر یکی از مناسب ترین کفش ها برای کمد لباس بهاری شما خواهد بود.

1


7- لباس میدی

لباس میدی به لباسی گفته می شود که بین  قوزک پا تا زیر زانو قرار می‌گیرد. این لباس الگوها و سبک های مختلفی دارد و می توان با در نظر گرفتن ترندها و فرم بدن مناسب ترین آن را انتخاب کرد. لباس میدی برای حضور در دورهمی ها و مهمانی های بهاری عالی به نظر می رسد.

1


8- کت ترنچ

کت ترنچ برای روزهای بارانی بهار عالی است. بلندی این نوع کت تا مچ پا ادامه دارد و معمولا در مدل های کوتاه یا بالای زانو طراحی می شود. این نوع کت اغلب از پارچه های ضد آب مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضدآب دوخته می‌شود، یک یقه برگردان بزرگ و کمربند دارد و روی آستین های آن بندهای سگک دار وجود دارد. 

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها