پرایمر چشم چیست و به چه برندی می‌توان اعتماد کرد؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- وقتی به سراغ آرایش چشم می‌رویم به عنوان زیرساز اکثرا از کانسیلر استفاده می‌کنیم. اما، پس از مدت زمانی، حتی اگر کانسیلر درجه یکی استفاده کرده باشیم، ممکن است زیرساز آرایش کیکی شود. یکی از دلایل این مساله بافت پوستی دور چشم است که حتی اگر جوان باشیم چین‌های فراوانی دارد. درواقع با هر بار پلک زدن یا چرخاندن چشم ممکن است این چین‌ها را به وجود آوریم. اما، اگر پیش از آرایش، پوست دور چشم را برای لوازم آرایش چشمی به وسیله پرایمر چشم آماده کنیم احتمالا این مشکل برطرف خواهد شد. اگر نمی‌دانید پرایمر چشم چیست و به چه برندی می‌توان اعتماد کرد با راهنماتو همراه بمانید.

1

پرایمر چشم چیست؟

به گزارش راهنماتو، معنای پرایمر Primer به زبان فارسی «اولیه» است. بنابراین به کرم‌های چشمی پرایمر چشم می‌گویند که قرار است به‌عنوان یک کرم اولیه برای آماده سازی چشم از آن استفاده شود. با این حساب پرایمر چشم جزو اولین لوازم آرایشی است که پیش از شروع آرایش چشمی از آن استفاده می‌کنیم تا به پوست حالتی یکپارچه بخشیده و آن را برای آرایش آماده کنیم. در این صورت اگر از پرایمر چشم مناسبی استفاده کرده باشیم، ماندگاری آرایشمان بالا خواهد رفت و پس از مدتی، رنگ‌ها و طرح‌ها پخش نخواهند شد. این بدان معناست که پرایمر چشم می‌تواند کیفیت آرایش چشم را بالا ببرد.

1

برای پرایمر چشم به چه برند لوازم آرایشی می‌توان اعتماد کرد؟

از آن‌جایی که این روزها پرایمر چشم جزوی از لوازم آرایش‌های ترند به حساب می‌آید و هنوز برای بسیاری از شرکت‌های تولیدی لوازم آرایش فرمولاسیون تثبیت‌شده‌ای ندارد بهتر است به سراغ برندهایی برویم که آزمون خود را با خوبی پس داده‌اند. در این میان برندهایی مثل گلدن رز، کیکو و اسمش باکس پرایمر چشم‌های مناسبی را روانه بازار کرده‌اند که قیمت برند گلدن رز در ایران از سایر برندهای نامبرده مناسب‌تر است. اما، اگر آرایشگر هستید یا همواره آرایش‌های سنگین می‌کنید می‌توانید یکی دیگر از پرایمر چشم‌ها از میان برندهای نام برده را انتخاب کنید تا کیفیت نهایی آرایش شما بسیار بالا باشد.

1

1. پرایمر چشم گلدن رز ا Eyeshadow Primer Golden Rose (قیمت: 180000 تومان)

ساخت ترکیه، حجم 11 میلی‌لیتر، بی‌رنگ، بدون پارابن، ماندگاری طولانی مدت، متناسب با انواع پوست، جلوگیری از خارش و سوزش چشم

1

2. پرایمر چشم کیکو kiko milano neutral eye base (قیمت: 500000 تومان)

ساخت ایتالیا، حجم 10 میلی‌لیتر، رنگی، ماندگاری بسیار بالا، مناسب با انواع پوست، بالا بردن کیفیت آرایش چشم.

1

3. ست پرایمر چشم و صورت اسمش باکس Smashbox Photo Finish Face And Eye Primer Trio (قیمت: 2200000 تومان)

ساخت آمریکا، شامل 3 پرایمر برای چشم، صورت و آبرسان، بالا بردن ماندگاری آرایش صورت و چشم، حاوی پرایمر کانسیلر و سایه، پرایمر سایه 4 میل، پرایمر آبرسان زیر چشم 10 میل و پرایمر اسموت اند بولر 12 میل.

 

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها