به موی خاکستری چه رنگ لباسی میاد؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو- با بالا رفتن سن و ورود به دوران مختلفی از جمله بلوغ، بارداری و میانسالی رشته‌های موی انسان دستخوش تغییرات مختلفی می شوند و یکی از این تغییرات خاکستری شدن رنگ موهاست. در گذشته ای نه چندان دور بسیاری از افراد با خاکستری شدن رنگ موهایشان سریعا به سراغ رنگ مو می رفتند و سعی داشتند آنها را بپوشانند. در حالی که اکنون بسیاری از افراد با موهای خاکستری خود کنار آمده اند و دیگر به موهای خاکستری و سفید به چشم یک تابو یا ایراد نگاه نمی کنند. اگر شما هم از آن دسته افراد با موهای خاکستری هستید که رنگ موهایتان را دوست دارید و نمی خواهید با رنگ کردن آنها را مخفی کنید، پیشنهاد می کنیم برای زیباتر شدن تیپ و استایلتان این 5 رنگ لباس را بپوشید.

1- آبی

به گزارش راهنماتو، اگر تارهای سفیدی در بین موهایتان نمایان شده است، توصیه می کنیم از پوشیدن لباس های هم رنگ با موهایتان که رنگ خاکستری را بیش از پیش منعکس می کنند، خودداری کنید. زیرا این رنگ ها شما را پیرتر از سنتان نشان می دهند و مانع از جوان و شاداب به نظر رسیدن چهره تان خواهند شد. اگر رنگ چشمانتان آبی یا سبز است، می توانید با پوشیدن یک لباس به همان رنگ جذابیت چهره و استایلتان را دوچندان کنید.

آبی


2- قهوه ای

این قانون در افرادی که چشمان تیره دارند نیز صدق می کند. اگر رنگ چشمانتان قهوه ای یا فندقی است، توصیه می کنیم برای داشتن یک استایل شیک و زیبا، لباسی به رنگ چشمانتان بر تن کنید.

1


3- زغالی

خوشبختانه تمام تناژهای رنگ خاکستری برای شما ممنوع نیستند. شما می توانید یک تناژ متفاوت، یعنی تیره تر یا روشن تر از رنگ موهای خود را بر تن کنید. اگر تعداد تارهای سفید موهایتان از تارهای مشکی آن بیشتر است، به سراغ لباس های سفید و خاکستری روشن نروید و به دنبال رنگ های زغالی باشید. در صورتی که تعداد تارهای مشکی موهایتان بیشتر است نیز بهتر است لباس های خاکستری روشن را انتخاب کنید.

1


4- قرمز

هیچ کس به اندازه خانمی با موهای خاکستری که لباس قرمز به تن کرده است، جذاب نیست! این ترکیب رنگ فوق العاده زیبا و شیک است. فرقی ندارد که رنگ چشم یا ته رنگ پوست شما چه رنگی است، قرمز همیشه در کنار خاکستری زیبا به نظر می رسد.

1


5- مشکی

اگه ته رنگ پوستتان سرد است، یک لباس مشکی رنگ را امتحان کنید. مشکی یک رنگ شگفت انگیز و شیک است که  در مد و استایل جایگاه ویژه ای دارد. این رنگ  نور را به خود جذب می کند و اندام شما را لاغرتر نشان می دهد. همچنین استایلی شیک و امروزی را برایتان به ارمغان می آورد.

1


6- صورتی تند

اگر ته رنگ پوستتان گرم است، به سراغ رنگ های گرمی مانند صورتی تند، شرابی و سبز بروید. این رنگ ها چهره شما را شاداب تر و موهای خاکستری رنگتان را زیباتر جلوه می دهند.

1


7- جواهرات رزگلد

علاوه بر لباس، می توانید از جواهرات نیز برای زیباتر جلوه دادن موهای خاکستری خود کمک بگیرید. رزگلد بهترین رنگ گوشواره برای زیباتر شدن موهای خاکستری است و رنگ خاکستری موها می تواند به برجسته تر شدن ته رنگ صورتی گوشواره رزگلد کمک کند. استفاده از طلای سفید و نقره استرلینگ در کنار موهای خاکستری بیش از حد یکنواخت به نظر می رسد.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها