پوشیدن این 8 رنگ لباس در مراسم عروسی ممنوع!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو- انتخاب یک لباس مناسب برای پوشیدن در مراسم عروسی، حتی زمانی که شما عروس یا داماد نیستید می تواند مساله ای دلهره آور باشد. یک لباس مناسب علاوه بر اینکه باید موجب تناسب اندام و خوش استایلی شما شود، باید رنگ مناسبی نیز داشته باشد. الیزابت کوسیچ، موسس استایلینگ الیزابت کوسیچ می گوید: « قانون شماره یک برای لباس مهمانان عروسی این است که هرگز لباس سفید نپوشند. اغلب افراد در مراسم عروسی به جای رنگ های مشکی و سفید به سراغ رنگ خاکستری می روند. با این حال چند رنگ دیگر نیز وجود دارد که بهتر است در مراسم عروسی از پوشیدن آنها اجتناب کرد.» در ادامه 8 رنگ لباسی که نباید در مراسم عروسی از آنها استفاده کرد، مشاهده می کنید:

1- رنگ های نئونی

به گزارش راهنماتو، در روز عروسی، توجه حضار باید به عروس و داماد معطوف باشد و استایلیست ها می گویند بهتر است در چنین مراسمی از پوشیدن لباس به رنگ های نئونی مانند سایه های زرد، صورتی، نارنجی و سبز نئونی خودداری کنید. رنگ های نئونی بسیار برجسته هستند و توجه همه را به خود جلب می کنند. بنابراین بهتر است از پوشیدن آنها اجتناب کنید. رنگ های جواهری یا پاستلی ملایم برای استفاده در مراسم عروسی مناسب هستند.

1


2- هم رنگ لباس ساقدوش ها

کارشناسان مد می گویند همانطور که بهتر است از پوشیدن لباس سفید در مراسم عروسی خودداری کرد، باید سعی کنید لباس های هم رنگ با لباس ساقدوش ها نیز به تن نکنید. قطعا شما نباید با عروس یا ساقدوش ها اشتباه گرفته شوید! این کار ناخواسته موجب جلب توجه شما و ایجاد حواس پرتی خواهد شد. البته در صورتی که رنگ لباس ساقدوش ها را نمی دانید، پرسیدن آن نیز ضرورتی ندارد.

1


3- لباس جین

استایلیست ها می گویند پارچه جین یا هر لباسی که به رنگ جین باشد، برای استفاده در مراسم عروسی مناسب نیست. لباس های جین ظاهری غیر رسمی دارند و برای استفاده در مراسم عروسی مناسب نیستند. توصیه می کنیم در چنین مراسمی از پارچه های رسمی و شیک مانند ابریشمی، کرپ، ساتن، حریر و ژورژت استفاده کنید.

1


4- رنگ های متالیک

رنگ های متالیک همچون رنگ های مسی و نقره ای نیز مانند رنگ های نئونی بسیار جلب توجه می کنند و باید از پوشیدن آنها در مراسم عروسی خودداری کرد. بهتر است از این رنگ لباس ها در مراسمی غیر از مراسم عروسی استفاده کنید.

1


5- لباس کاملا مشکی

پوشیدن لباس سرتاپا مشکی نیز در مراسم عروسی توصیه نمی شود. این نحوه لباس پوشیدن اگرچه ممکن است جذاب باشد اما می تواند به معنای عدم تایید تعبیر شود. به جای پوشیدن لباس سرتاپا مشکی می توانید یک کت و شلوار یا کت و دامن مشکی را با یک پیراهن سفید ست کنید.

1


6- لباس های شاین دار و براق

از لباس‌های شاین دار، پولکی و براق که پوشیدن آنها در مراسم عروسی می تواند بیش از حد جلب توجه کند، خودداری کنید. بهتر است این لباس ها را برای پوشیدن در رویدادهای دیگر کنار بگذارید.

1


7- قرمز

رنگ قرمز برای اغلب مراسم های جشن مناسب است. اما بهتر است از آن در مراسم عروسی استفاده نشود. این رنگ تقریبا به هر رنگ پوستی می آید. اما از آنجایی که می تواند بیش از حد جلب توجه کند، پوشیدن آن در مراسم عروسی توصیه نمی شود. اگر به رنگ قرمز علاقه دارید، توصیه می کنیم با پوشیدن یک کلاه قرمز شیک، جواهرات یا کفش قرمز رنگ از این رنگ رمانتیک و جذاب در استایل خود استفاده کنید .شما همچنین می توانید یک لباس به رنگ بورگوندی یا همان سرخ شرابی را جایگزین قرمز کنید.

1


8- رنگ های متمایل به سفید

بهتر است برای احترام گذاشتن به عروس از پوشیدن هر رنگی که به سفید نزدیک است، خودداری کنید. رنگ هایی مانند سفید، کرم، استخوانی، شامپانی و خاکستری روشن برای لباس مهمان در مراسم عروسی مناسب نیستند. رعایت این نکته ساده موجب می شود تا عروس مانند یک ستاره در بهترین شب زندگی خود بدرخشد!

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها