تیپ مردانه برگشت؛ بهترین لباس‌هایی که مردان در بهار می‌پوشند!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- لباس‌های مردانه در فصل بهار باید این ویژگی مهم را داشته باشند؛ صبح زود به هنگام سر کار رفتن هوا خنک است و ظهر هنگام ممکن است از گرما بپزیم! پس لباس‌های مردانه در فصل بهار باید به گونه‌ای باشند که سرمای صبح و گرمای ظهر را پوشش دهد. این در حالی است که همواره باید خوش‌پوش باشیم تا در مارکتینگ، تجارت یا هر شغل دیگری که داریم بیش از پیش به چشم بیاییم. پس با راهنماتو همراه شوید تا بهترین لباس‌های مردانه برای فصل بهار که در سال جدید ترند شده‌اند را بشناسیم.

1

بارانی نازک

به گزارش راهنماتو، اگر مدام به این فکر می‌کنید که هر لحظه ممکن است باران بگیرد و با یک باران بهاری، خیس آب شوید، بهتر است یک بارانی بسیار سبک و نازک با رنگی خنثی یا تیره تهیه کنید و آن را به عنوان رویی‌ترین لایه لباس خود بپوشید. این بارانی‌ها می‌توانند بلند یا کوتاه باشند. کاملا سلیقه‌ای است!

1

شلوار کارگو

یکی از جذاب‌ترین شلوارهایی که در بهار امسال می‌توانید در استایل‌هایتان استفاده کنید، شلوار کارگو است. این شلوارها به راحتی با کتونی ست می‌شوند و امکان گشت‌‌و گذاری راحت را برای شما فراهم خواهند کرد. نکته جالب این است که می‌توانید این شلوارها را با پیراهن سفید و هودی نیز ست کنید تا اگر سردتان شد هودی‌تان را بپوشید یا کلاه آن را بر سرتان بگذارید.

1

پیراهن آکسفورد

یکی از بهترین پیراهن‌هایی که می‌توانید در فصل بهار آن را با لباس‌های دیگرتان ست کنید، پیراهن آکسفورد است. این پیراهن‌ها با یقه رسمی و کلاسیکش به راحتی شما را با استایل‌های مردانه پیوند می‌دهد. در حالی که می‌تواند با پوشیدن یک شلوار کتان یا لی راسته به یک استایل ترکیبی جذاب برسید.

1

کت سافاری

یکی از بهترین کت‌ها در فصل بهار برای آقایان کت سافاری است. این مدل کت‌ها را به راحتی می‌توان با لباس‌های لی یا لباس‌های کلاسیک‌تر ست کرد. این نوع کت به شما امکان می‌دهد که در هوای خنک صبح احساس سرما نکنید. در حالی که می‌توانید در گرمای ظهر آن را از تن در بیاورید. از آن جایی که در سال جدید استفاده از کراوات و استایل‌های رسمی مردانه به شدت ترند شده است، کت سافاری به شما امکان می‎دهد از کراوات به‌عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده کنید.

1

تی شرت چوگان

اگر عاشق خنکی هوای فصل بهار هستیم و می‌خواهیم نسیم بهاری مستقیما به بازوهای ما برسد، بهتر است از تی شرت‌های چوگان استفاده کنیم. اگر در انتخاب رنگ هوشیار باشیم (مثلا از رنگ‌های نود یا خنثی کمک بگیریم) به راحتی می‌توانیم آن را با شلوار‌هایی به رنگ‌های متفاوت ست کنیم. این دست لباس‌ها مناسب برای رویدادهای رسمی نیستند، اما برای گشت‌وگذار در شهر یا یک قرار آخر هفته‌ای، مناسب به نظر می‌رسند.

1

پیراهن‌های رنگ روشن

اگر بخواهیم در یک استایل رسمی ظاهر شویم، در حالی که گذر از زمستان و ورود به فصل بهار را مژده می‌‎دهیم، بهتر است از پیراهن‌های مردانه با رنگ‌های روشن استفاده کنیم. اگرپیراهن‌های ما آبی آسمانی با راه راه‌های سفید باشند می‌توانند یک استایل رسمی درجه یک با یک دست کت و شلوار بهاری با رنگی نسبتا گرم برای ما به همراه داشته باشند. با چنین استایلی نیز می‌توان از کراوات و دستمال جیب الگودار استفاده کرد و روی مد بود.

1

جین و کراوات

شاید به این فکر کنید که اکسسوری‌هایی مثل کراوات با لباس جین مناسب نیستند. اما، ترند لباس‌های بهارانه امسال حرف دیگری می‌زنند. می‌توانید با یک کت جین نازک و یک شلوار جین با رنگ روشن‌تر، اما با یک پیراهن مردانه آکسفور؛ از کراوات به عنوان اکسسوری استفاده کنیم و به شدت متفاوت دیده شویم.

1

کفش کالج

فصل بهار یکی از مناسب‌ترین فصل‌ها برای استفاده از کفش کالج برای آقایان است. این نوع کفش‌ها نه تنها با استایل‌های نسبتا رسمی، بلکه با استایل‌های کژوال نیز به سرعت هماهنگی ایجاد می‌کنند. این در حالی است که اگر در روزهای پایانی فصل بهار باشیم، پایمان داخل کفش‌های سنگین مردانه، بخارپز نمی‌شود.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها