پربیننده‌ترین فیلم ترسناک‌های 2024 تا اردیبهشت ماه 1403

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو-  ما به دنبال هیجان هستیم. دوست داریم وقتی دکمه شروع یک فیلم را زندگی تا آخرین لحظه روی زمین میخکوب شویم و از هیجان لب‌هایمان را گاز بگیریم. در این میان فیلم‌های ترسناک می‌توانند حیرت و هیجان را در ما برانگیزند. اگر توجه کرده باشید نه تنها در سال 2024 بلکه در تمامی سال‌های اخیر فیلم‌های ترسناک تبدیل به پربیننده‌ترین فیلم‌ها شده‌اند! چرا؟ چون مردم دنبال هیجان هستند و فیلم ترسناک این هیجان را برای ما به ارمغان می‌آورد. در ادامه راهنماتو پربیننده‌ترین فیلم ترسناک‌های 2024  را به شما معرفی خواهد کرد.

1

فیلم خیالی Imaginary

سال انتشار: 2024

کارگردان: جف وادلو

بازیگران: دواندا وایز، تام پین، تایگن برنز، پایپر براون، متیو ساتو، ورونیکا فالکون و بتی باکلی

به گزارش راهنماتو، اگرچه فیلم خیالی Imaginary  با واکنش منفی بسیاری از منتقدان روبه رو شد، اما در اولین روز از اکرانش نزدیک به 4 میلیون دلار فروخت. داستان فیلم خیالی درباره دختری به نام جسیکا و خواهر خوانده‌اش است که پس از مدتی به خانه دوران کودکی‌اش نقل مکان می‌کنند. در زیر زمین این خانه، آلیس که همان خواهر خوانده جسیکا است یک عروسک خرسی و پوشالی پیدا می‌کند و نام آن را چانسی می‌گذارد. اما، رفته رفته رفتارهای آلیس غیرعادی می‌شود و جسیکا را وادار می‌کند که موضوع را پیگیری کند.

1

فیلم معصوم Immaculate

سال انتشار: 2024

کارگردان: مایکل موهان

بازیگران: سیدنی سوئینی، آلوارو مورته، بندتا پورکارولی، دونا رومانو، جورجو کولانجلی و سیمونا تاباسکو

یکی دیگر از پربیننده‌ترین فیلم ترسناک‌هایی که در سال 2024 منتشر شده است فیلم معصوم Immaculate است. برخی منتقدان این فیلم ترسناک و روانشناختی را تحسین و برخی دیگر آن را نقد منفی می‌کنند. داستان در مورد زنی راهبه به نام سوئینی است که به تازگی از شهر خود، آمریکا، به ایتالیا نقل مکان کرده. در یکی از شهرهای حومه‌ی ایتالیا، صومعه‌ای قرار دارد که مقصد سوئینی است. وقتی او به این صومعه می‌رود با استقبال گرم سیسیلیا روبه رو می‌شود، اما پس از اندک زمانی کابوس‌های او شروع می‌شوند چراکه انگار اتفاقات شومی در این صومعه در حال وقوع است.

1

فیلم اولین طالع نحس The First Omen

سال انتشار: 2024

کارگردان: آرکاشا استیونسون

بازیگران: نل تایگر فری، توفیک برهوم، سونیا براگا، رالف اینسون، و بیل نای

اگر که یکی از تحسین‌شده‌ترین و بهترین فیلم ترسناک‌های تاریخ سینما؛ یعنی طالع نحس (1976) را دیده باشید، می‌توانید در فیلم اولین طالع نحس The First Omen پیش درآمدی مورد توجه و جذاب از آن فیلم ببینید. این فیلم که یکی از پربیننده‌ترین فیلم ترسناک‌های 2024 است درباره زنی است آمریکایی که به کلیسایی در رم فرستاده می‌شود. او در نظر دارد تا زندگی خود را در خدمت به کلیسا بگذراند. اما، در اوج ایمان اتفاقاتی را می‌بیند که دیگر نمی‌تواند روی اعتقاداتش ثابت قدم بماند. این اتفاقات شبیه به یک توطئه شوم و بزرگ است چراکه امید تولد فرزند شیطان را در دل افراد صومعه کاشته است.

1

فیلم تاروت Tarot

سال انتشار: 2024

کارگردان: آنا هالبرگ، اسپنسر کوهن

بازیگران: آوانتیکا وانداناپو، جاکوب باتالون، لارسن تامپسون، هریت اسلتر، ولفگانگ نووگتراز

یکی از فیلم‌ ترسناک‌هایی که در تاریخ 10 می یا 21 اردیبهشت ماه روانه پرده سینما می‌شوند فیلم تاروت Tarot است که طبق پیشبینی‌ها به شدت پرفروش خواهد شد. این فیلم اقتباسی است از کتاب ترسناک اثر نیکولاس آدامز که پیشتر مورد تحسین قرار گرفته بود. داستان فیلم تاروت درباره گروهی از افراد است که با یکدیگر دوست هستند. آن‌ها دور هم جمع می‌شوند و قوانین از پیش مطرح شده تاروت را زیر پا می‌گذارند. همین مساله سبب می‌شود که اتفاقات شومی در سرنوشت آن‌ها رقم بخورد. درواقع آن‌ها آینده‌ای از زندگی خود را می‌بینند که بسیار مرگبار است.

1

فیلم ابیگیل Abigail

سال انتشار: 2024

کارگردان: مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت

بازیگران: ملیسا باررا، دن استیونز، آلیشا ویر، کاترین نیوتون، ویلیام کتلت، کوین دورند، آنگوس کلاود و جانکارلو اسپوزیتو

یکی از تحسین شده‌ترین فیلم ترسناک‌های 2024 که با واکنش‌های مثبت زیادی از جانب منتقدان روبه‌رو شد و بیننده فراوانی داشت، فیلم ابیگیل Abigail است چراکه تنها به وجه ترسناک ماجرا با افزودن کلیشه‌های تکراری تمرکز نمی‌کند. داستان این فیلم درباره دختری به نام ابیگیل از یک خانواده قدرتمند و مشهور است که توسط گروهی از آدم ربایان دزدیده شده است. اما، انگار این آدم رباها خبر ندارند که چه اتفاقات ترسناکی برایشان خواهد افتاد. ابیگیل یک دختر خون آشام است که به وحشی‌ها رحم نمی‌کند!

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها