جدیدترین فیلم‌های رمانتیک با بالاترین امتیاز

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو- عموما فیلم‌های رمانتیک امتیازهای بسیار بالایی نمی‌گیرند (به خصوص در سال‌های جدید) شاید به این دلیل که توقع ما از عشق و عاشقانه‌ها بالا رفته است. در واقع نمی‌توان از تمام فیلم‌ها توقع فیلم «رشته خیال» را داشت. به هر حال شاید شما در این روزهای بهاری دنبال قصه‌های عاشقانه‌ای فراتر از قصه‌های عاشقانه خودتان بگردید. قصه‌هایی که شما را منقلب کنند و شوری عاشقانه در دلتان بکارند. بنابراین فرقی ندارد که بخواهید کمی چشم‌هایتان تر شود یا همواره در حال لبخند زدن باشید، راهنماتو در این مقاله جدیدترین فیلم‌های رمانتیک با بالاترین امتیاز را به شما معرفی می‌کند.

1

1. فیلم عشق در نگاه اول Love at first sight

سال انتشار: 2023

کارگردان: ونسا کسویل

بازیگران: هالی لو ریچاردسون، بن هاردی، جمیلا جمیل، راب دلنی، سلی فیلیپس، دکستر فلچر

به گزارش راهنماتو، فیلم عشق در نگاه اول Love at first sight یک فیلم رمانتیک و عاشقانه با حال و هوای کمدی است که قرار است حال دل شما را خوب کند. این فیلم که اقتباسی از روی یکی از کتاب‌های جنیفر ای اسمیت به نام احتمال آماری عشق در نگاه اول است، داستان عاشقانه هدلی و الیور است که در یک هواپیما یکدیگر را می‌بینند. پس از پرواز احتمال اینکه آن دو دوباره بتوانند یکدیگر را ملاقات کنند بسیار کم است، اما گاهی شتر بخت دم خانه آدم می‌خوابد! 😊

1

2. فیلم به دل نگیر No Hard Feelings

سال انتشار: 2023

کارگردان: جین استوپنیتسکی

بازیگران: جنیفر لارنس، اندرو بارت فلدمن، لارا بنانتی، ناتالی مورالس و متیو برودریک

فیلم به دل نگیر No Hard Feelings در میان فیلم‌های رمانتیک که در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. در این فیلم رابطه به شکلی کاملا مدرن شکل می‌گیرد. مدی بارکری که نقش او را جنیفر لارنس بازی می‌کند راننده اوبر است (اوبر چیزی شبیه به اسنپ ما برای خارجی‌ها است). اما در جریاناتی مدی مجبور می‌شود ماشینش را بفروشد و بیکار می‌شود. بعد فورا در سایت کریگزلیست متوجه می‌شود که خانواده‌ای که دل نگران پسرشان هستند، حاضرند به یک دختر یک ماشین بدهند تا با پسرشان وارد رابطه شده و او را از انزوا بیرون بکشد. مدی، همان دختری است که قرار است پرسی بکر را وارد اجتماع کند!

1

3. فیلم سوگ خوشایند Good Grief

سال انتشار: 2023

کارگردان: دن لوی

بازیگران: دن لوی، لوک اونز، هیمش پتل، روث نگا، دیوید بردلی

فیلم سوگ خوشایند Good Grief که برخی آن را سوگ حسابی نیز ترجمه کرده‌اند توانسته است امتیاز 6.4 را از آن خود بکند. این فیلم تا حدودی ممکن است چشم‌های شما را تر کند! این فیلم درباره مارک و الیور است. داستان فیلم سوگ خوشایند از این قرار است که مارک و الیور به یک مهمانی در لندن دعوت می‌شوند، اما الیور کمی زودتر برمی‌گردد و در مسیر با ماشین تصادف می‌کند. حالا یک سال از این ماجرا گذشته و مارک هنوز سوگوار است که همسر نویسنده خود را از دست داده. اما، یادداشتی از الیور پیدا می‌کند که در آن او اعتراف کرده کسی دیگر را ملاقات می‌کرده و در پاریس خانه‌ای دیگر دارد. حالا مارک باید تمام سوگواری‌هایش را در یک سفر به همراه دو دوستش فراموش کند.

1

4. فیلم ایده تو The Idea of You

سال انتشار: 2024

کارگردان: مایکل شوالتر

بازیگران: آن هاتاوی، نیکلاس گالیتزین

فیلم ایده تو The Idea of You فیلمی رمانتیک است که با آن گاهی می‌خندید و گاهی بغض می‌کنید. این فیلم توانسته امتیاز 5.7 را از آن خود کند، اما منتقدان آن را تحسین کرده‌اند. داستان فیلم درباره سولن و هیز است. سولن زنی است که از شوهر خود جدا شده و یک بچه دارد و از هیز 16 سال بزرگ‌تر است. او که در یک گالری هنری کار می‌کند، هیز را در حالی می‌بیند که به هنر به شدت علاقه دارد. آن دو برای صرف شام به خانه سولن می‌روند تا کمی بیشتر صحبت کنند، اما هیز ساعتش را جا می‌گذارد و این تبدیل به نقطه‌ای می‌شود برای اینکه سولن و هیز دوباره یکدیگر را ملاقات کنند و عشقی عمیق بینشان به وجود آید.

1

5. فیلم ارتقا یافته upgraded

سال انتشار: 2024

کارگردان: کارلسون یانگ

بازیگران: کامیلا مندز، آرچی رنو، توماس کرچمان، گرگوری مونتل، لنا اولین و ماریسا تومی.

فیلم ارتقا یافته upgraded یکی از فیلم‌های رمانتیک سال 2024 است که توانسته در IMDB امتیاز 6.1 را از آن خود کند که نسبت به امتیاز‌هایی مثل 4 به نظر خوب می‌رسد! یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این فیلم برای عاشقان فیلم‌های رمانتیک این است که در آن داستان کلاسیک سیندرلا را مدرن کرده‌اند! آنا سانتوس دختری هنرمند است که مدام سرزنش می‌شود و انگار هیچکس استعدادهای او را نمی‌بیند، با این وجود او به شدت جاه طلب است. حالا او در یک هواپیما به مقصد لندن زندگیش زیر رو خواهد شد چراکه انگار عشق در خانه او را زده است.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها