کت کوتاه رو با چه شلواری بپوشیم که شیک‌تر باشه؟!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- «کت دیگه جنسیت نداره! می‌خوای خانومانه باشی یا اسپرت، با شلوارای مختلف ست کن!»

استفاده از کت در استایل روزانه خانم‌ها یک برگ برنده محسوب می‌شود. از آنجا که رونق کت‌ها مخصوصا کت‌های کوتاه خیلی زیاد است بهتر است به عنوان یک بانو در کمد لباس‌هایتان چند مدل کت کوتاه در رنگ‌های مختلف داشته باشید تا بتوانید برای مراسم‌های رسمی یا حتی تیپ اسپرت و کژوال از آنها با شلوارهای متفاوت استفاده کنید و همواره بدرخشید!

به گزارش راهنماتو، شاید باورتان نشود ولی شما با تغییر دادن در نوع یک شلوار و کفش به راحتی می‌توانید با یک کت چند استایل عالی داشته باشید که هر کدام برای یک مناسبت کافی و عالی باشد.

راهنماتو چند استایل خوب را با کت کوتاه برای خانم‌های خوش پوش و شیک معرفی می‌کند که شما بنا به نوع اندام و تیپی که دوست دارید می‌توانید دست به انتخاب بزنید و از آنها کمک بگیرید.

کت کوتاه با شلوار بوتکات

0

استفاده از کت کوتاه به همراه شلوار بوتکات به بلندتر نشان دادن قد شما کمک ویژ‌ه‌ای می‌کند. پس اگر دوست دارید قد بلندتر به نظر برسید حتما شلوار بوتکات را در کمد لباس‌هایتان داشته باشید. برای اینکه تیپتان رسمی‌تر به نظر برسد حضور صندل پاشنه دار یا کفش پاشنه دار جلو بسته با این استایل خیلی مناسب است.

کت کوتاه با شلوار مام استایل

0

یک استایل کژوال و دم دستی که برای خرید، پیاده روی، قرار دوستانه، کافه رفتن و... کاملا مناسب است. حضور شلوار مام استایل خط شکنی خواهد کرد و رسمیت کت را کمی تغییر می‌دهد. پس این را هم برای مواقعی که خیلی زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد در نظر داشته باشید.

کت کوتاه با شلوار خمره‌ای

0

یک استایل برای هر مکانی که دوست دارید بروید و نمی‌خواهید نه خیلی رسمی باشید و نه اسپرت! این شلوار در کنار ترکیب شومیز یا تاپ با کت کوتاه بسیار تیپ خوبی برای شما خواهد ساخت. از لوفر یا کالج می‌توانید به عنوان کفش مناسب این استایل استفاده کنید.

کت کوتاه با شلوار راسته

0

شلوار راسته با کت همیشه از قدیم مناسب بوده است! تناسب و دوستی این دو در کنار هم دیرینه است و مطمئن باشید تیپ خوبی خواهید داشت. حتی اگر رنگ شلوار و کت شما یکی نباشد استایل شما جذابتر هم خواهد شد فقط باید در نظر داشته باشید که از رنگ‌هایی در کنار هم استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشند. با لوفر، صندل پاشنه دار و حتی ونس هم می‌توانید خوش تیپی خود را تثبیت کنید!

کت کوتاه با شلوار بگ

0

شلوار بگ پارچه‌ای یا جین فرقی نمی‌کند، در کنار یک کت فری سایز یک استایل خوب برای شما خواهد بود. از کتانی استفاده کنید جلوه تیپ شما بیشتر هم خواهد شد. شلوار بگ باید حتما یا روی کفش و از پشت هم تا لبه‌ی پایینی کفش شما بلندی داشته باشد. زیبایی شلوار بگ در قد آن است پس آن را خیلی کوتاه نکنید!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها