خاص‌ترین پارک‌های تهران که شما را به دنیای تخیلات می‌برد

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- وقتی فصل بهار آغاز می‌شود گردش‌های جذاب ما نیز شروع می‌شود. از این موزه به آن رستوران، از این بنای تاریخی به آن پارک زیبا! بله، پارک‌ها می‌توانند یک پاتوق جذاب برای قرارهای بهاری و خوش‌گذرانی در هوای مطلوب این فصل باشند. اما، ممکن است از دیدن پارک‌های تکراری خسته شده باشیم و بخواهیم چیز جدیدی را تجربه کنیم. بنابراین بهتر است به سراغ خاص‌ترین پارک‌های تهران بروید که قرار است شما را به دنیای تخیلات ببرند، اگر نمی‌دانید این پارک‌ها کجا هستند با راهنماتو همراه شوید.

1

 1. پارک ژوراسیک تهران

به گزارش راهنماتو، اگر می‌خواهید به میلیون‌ها سال پیش سفر کنید لازم نیست از ساعت زمان استفاده کنید، به پارک ژوراسیک تهران بروید. در این پارک شما باغ وحشی از دایناسورها خواهید دید. البته این‌ها استخوان‌های پوسیده دایناسورها نیستند، مجسمه‌های متحرکی هستند که با دقتی فراموش ناشدنی به شکل دایناسورهای مختلف ساخته شده‌اند. نکته جذاب ماجرا این جا است که قرار نیست در یک مکان سربسته و دلگیر با این دایناسورها ملاقات کنید، بلکه شما در پارک در حال قدم زدن هستید و یکدفعه به یک دایناسور غول‌پیکر برمی‌خورید و با شنیدن صدای واقعی‌اش دلتان می‌ریزد.

برای رفتن به پارک ژوراسیک تهران باید به سعادت آباد، انتهای بلوار پاک نژاد، بعد از پارک پرواز بروید که خودش یکی از پارک‌های محبوب تهرانی‌ها برای فصل بهار است.

1

2. پارک اسپایدر تهران

یکی از جدیدترین و خاص‌ترین پارک‌های تهران که ما را به دنیای تخیلات و فیلم‌های انیمیشنی می‌برد اسپایدر پارک تهران است. از وقتی که وارد این پارک بزرگ و جذاب شوید، تا انتهای آن مدام حشرات را می‌بینید. اما، نه حشراتی که در طول روز با آن سروکار داریم، بلکه حشره‌هایی غول‌پیکر که قرار است به شما نشان دهند اگر بزرگ بودند چه شکل و شمایلی داشتند. به عنوان مثال مورچه‌ای را تصور کنید که کنار لانه‌ی خاکی‌ای که برای خود کنده است، ایستاده! این پارک قطعا موجب حیرت شما خواهد شد. نکته جالب دیگر در مورد اسپایدر پارک تهران، هم‌محل بودن با ژوراسیک پارک است یعنی پس از دیدن این پارک می‌توانید به ژوراسیک پارک هم سر بزنید.

برای رفتن به اسپایدر پارک تهران بهتر است به محله سعادت آباد رفته سپس میدان بهرود را بیابید. این پارک انتهای خیابان عزتی منتظر شما است.

1

3. پارک اقیانوس تهران

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و غافل‌گیرکننده‌ترین پارک‌های تهران که به تازگی تاسیس شده است، پارک اقیانوس تهران است. در این پارک قرار است به دنیای زیر آب‌ها بروید و موجودات دریایی را ببینید. شاید هم در ساحل جانورانی را ببینید که تا کنون فقط تصویر آن‌ها را دیده بودید. این پارک پر است از استخرها و دریاچه‌های جذاب که تداعی‌کننده ساحل و دریا برای تهرانی‌هایی است که از دریا و اقیانوس دور هستند. این پارک جذاب که بلیط ورودی آن تقریبا 170000 تومان است 12 برنامه ویژه برای شما تدارک دیده که شامل بخش پریشو، دریاچه بزرگ که شامل ماهیان کوی و آب شیرین هستند، بخش حیوانات متحرک مثل وال، بخش آبشار و غیره می‌شود.

برای رفتن به پارک اقیانوس تهران بهتر است به محله عباس آباد رفته سپس خود را به چهارراه جهان‌کودک به سمت حقانی و خیابان شهیدی جنب کوچه ناوک برسانید.

1

4. پارک و باغ پرندگان تهران

اگر کسی پرسید که بهترین پارک تهران برای فصل بهار کدام پارک است به او بگویید باغ پرندگان تهران. این پارک با بهتر است بگوییم پارک زیبای تهران، به ما اجازه می‌دهد پرندگانی را ببینیم که اگر می‌خواستیم در محل زندگی خودشان آن‌ها را ملاقات کنیم لازم بود فرسنگ‌ها راه برویم و دور دنیا را بچرخیم. پرندگان جذابی مثل انواع قو، پلیکان، فنچ، غاز ، قرقاول، فلامینگو، اردک و حتی طاووس در دل باغی زیبا منتظر ما هستند تا از دیدنشان به وجد آییم. وقتی فصل بهار است، گل‌ها و درخت‌ها جوانه می‌زنند و پرنده‌ها سرزندگی بیشتری دارند پس بهتر است در این فصل به باغ پرندگان تهران سر بزنیم.

برای رفتن به باغ پرندگان تهران باید به شرق آن در اتوبان بابایی رفته سپس از خروجی هنگام به سمت شهرک امید و خیابان کوهستان خودمان را برسانیم.

 

 

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها