با سارافون چه کفشی بپوشیم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- خرید و انتخاب لباس یکی از کارهای سرگرم کننده است که در بسیاری از مواقع می تواند مساله ای چالش برانگیز باشد؛ خصوصا زمانی که قصد هماهنگ کردن آن با شال، کفش، کیف و انواع اکسسوری را داریم. یکی از انواع لباس های پرطرفدار زنانه سارافون ها هستند؛ پیراهن های بدون آستین و بلندی که هم در جنس پارچه های نازک تابستانی و هم پارچه های ضخیم زمستانی وجود دارند و به طور معمول آن را بر روی یک لباس آستین دار می پوشند. اما آیا می دانید که سارافون را باید با چه کفشی ست کرد؟ در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه ست کردن سارافون با کفش مناسب بپردازیم.

1- اسنیکر

به گزارش راهنماتو، کفش اسنیکر نوعی کفش راحت ورزشی است که از طراحی و ساختار مشابه کفش‌های ورزشی مانند کفش های بسکتبال، پیاده‌روی و تنیس الهام گرفته است. این نوع کفش معمولا دارای زیره‌های پهن، راحت و محکم است و این روزها به عنوان یک کفش ترند راحت و استریت استایل مورد استفاده قرار می گیرد. کفش های اسنیکر را می توان بخوبی با انواع سارافون ست کرد و یک استایل شیک و دخترانه به ویژه در ایام گرم سال ایجاد کرد. اسنیکرهای سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها به ویژه در میان دختران و خانم های جوان هستند.

1


2- صندل بند دار

صندل های بند دار یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با سارافون هستند که در هر دو گزینه تخت و پاشنه دار وجود دارند. این نوع صندل دارای بندهایی است که به سمت بالا بسته می شوند و معمولا در قسمت انگشتان تنگ و جمع هستند. چه برای گردش های شبانه تابستانی و چه برای استفاده روزانه می توانید از صندل های بند دار استفاده کنید.

1


3- کفش باله فلت

کفش های باله پاپوش های سبک وزنی هستند که از آنها برای تمرین و رقص باله استفاده می شود. این کفش ها اغلب از بوم یا چرم ساخته شده اند، نوک گردی دارند و بدون پاشنه هستند. این نوع کفش یک گزینه کاربردی، سبک، کلاسیک و مد روز برای ست کردن با انواع سارافون است.

1


4- صندل Clog

صندل های Clog صندل های سبک وزنی هستند که تمام یا قسمتی از آنها از چوب ساخته شده است. نوع پلتفرم این نوع صندل ها برای خانم های جوان مناسب است و حال و هوای دهه 70 میلادی را به استایل شما می آورد. این نوع صندل یکی از ترندهای جذاب در سال های اخیر است که بخوبی با انواع سارافون در قدهای کوتاه و بلند ست می شود.

1


5- صندل پلتفرم

صندل های پلتفرم که با نام کفش گوه ای و یا لژدار نیز شناخته می شوند، کفش های زیبا، کاربردی و شیکی هستند که بخوبی با هر استایلی ست می شوند. صندل های پلتفرم رنگارنگ با بافت های شگفت انگیز و جزئیاتی مانند پاپیون زیبایی استایل تابستانی شما را دوچندان خواهند کرد. می توانید با انتخاب صندل مناسب برای سارافون خود، یک استایل جذاب تابستانی خلق کنید.

1


6- لوفر

کفش لوفر یک کفش بسیار ساده بدون هر گونه بند و چسب است که معمولا کفی کاملا تختی دارد و فاقد پاشنه است. این نوع کفش اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس ساخته می شود و طوری طراحی شده است که مچ پا را آشکار می کند. این مدل کفش بخوبی با انواع سارافون به ویژه سارافون های بلند ست می شود.

1


7- بوت های کابویی

یکی از پرطرفدارترین کفش ها برای ست کردن با سارافون های کوتاه، بوت های کابویی هستند. این نوع بوت اغلب نوک تیز است، از چرم طبیعی ساخته شده است، ساق های آزاد و بلندی دارد و نقش های جذابی روی آن هک شده است. این نوع کفش به ویژه برای استفاده در جشن، کنسرت و نمایشگاه عالی است. 

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها