این هدیه‌ها برای روز دختر خیلی مناسبند! تا دیر نشده اقدام کن!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «چقدر ذوق می‌کنه ببینه! مهم اینه بهش توجه داشتی!»

روز دختر نزدیک است. بدون مناسبت هدیه دادن که نهایت محبت و صمیمیت است اما اگر حواستان به اتفاقات تقویم باشد مطمئن باشید بندهای این مهربانی را محکم تر گره خواهید زد!

به گزارش راهنماتو، اگر پدر و مادر هستید و دختر دارید، اگر دختری در نزدیکانتان وجود دارد که قلبتان برایش می‌تپد و برای تمام دوستانتان که جنسیت پر ظرافت دختر را بر وجودشان دارند یادتان باشد که گاهی یک شاخه گل، یک کارت دوستت دارم که روی یک بطری آب میوه حتی چسبیده باشد حال خوبِ کل روز یک نفر خواهد شد! آن را از خودتان و عزیزانتان دریغ نکنید که «زندگی گرمی دل‌های به هم پیوسته‌ست»...

روز دختر در تقویم ما 21 اردیبهشت ماه سال 1403 را نشان می‌دهد. تا هنوز فرصت باقی است این گزینه‌ها را نگاهی بیندازید و دست به کار شوید که یکی از بهترین مخلوقات خدا منتظر حرکتی از سمت شماست!

ساعت مچی با بندهای متنوع

0

ساعت مچی را همه دارند اما در بازار مدل‌هایی به چشم می‌خورد که به راحتی می‌توان بند آنها را عوض کرد و با هر رنگ لباس یک ست زیبا از آن ساخت. قرار نیست برند خاصی را تهیه کنید بلکه همین تنوع رنگ برای فرد موردنظر بسیار دلچسب خواهد بود و دست او را برای استایل‌های مختلف به راحتی باز خواهد کرد.

قاب گوشی

0

فقط کافی است شما مدل گوشی او را بدانید. همیشه هدیه گرفتن یک قاب گوشی جدید می‌تواند دلخوشی کوچکی باشد که این را شما با مهر بزرگتان تکمیل خواهید کرد! پس صرف نظر از سبک و علاقمندی‌های جزیی فرد موردنظر فقط به فکر یک رنگ زیبا باشید. یا اگر از سلیقه او خبر دارید بهترین کار این است که در قالب یک قاب تلفن همراه آن را بگنجانید!

کتاب

0

چه انتخابی بهتراز کتاب برای تمام رویدادهایی که نیاز به هدیه دادن دارند؟! حتی اگر از محتویات کتابخانه‌ی او به خوبی آگاهی ندارید سعی کنید جدیدترین‌های چاپ شده را ببینید و انتخاب کنید. مطمئن باشید تکراری نخواهد بود و او را خوشحال خواهید کرد! صفحه اول آن هم بنویسید: برای لبخندت هنگام ورق زدن این کتاب!

آباژور سنگ نمک

0

سنگ نمک انرژی‌های منفی را دور می‌کند و وجودش در منزل همیشه توصیه شده است. این روزها آباژورهای کوچک و بزرگی از سنگ نمک به بازار آمده است که قطعا جذابیت‌های زیادی برای همگان دارد. با خرید یکی از آنها هم انرژی مثبت را در اطرافش جاری کنید و هم شب‌ها نور اتاقش را تامین کرده و شادش کنید. همواره به یاد شما خواهد بود، حتی هنگام خواب!

صندل

0

صندل از آن دست وسایلی است که دخترها هرچقدر هم داشته باشند باز آن را دوست می‌دارند! تنوع آنها به قدری زیاد است که خیلی بعید است هدیه شما تکراری از آب دربیاید! تنها با یک ظرافت و زیرکی شماره‌ی پای او را متوجه بشوید کافی است! هوا هر روز گرمتر می‌شود و وجود صندل‌ها بیشتر از گذشته لازم است!

کیف

0

کیف‌های کوچک این روزها ترند هستند. کیفی با ابعاد ریز در حدی که فقط یک گوشی و کارت بانکی در آن قرار بگیرد! مطمئن باشید با استایل تابستانه بسیار زیاد همخوانی دارد. یک رنگ خنثی انتخاب کنید تا با همه لباس‌ها بتوان آن را ست کرد!

لوازم تحریر

0

دخترها در هر سن و سالی از داشتن لوازم تحریر ذوق می‌کنند! رنگ‌های ملیح و پاستلی دل هر کسی را به راحتی می‌رباید! لوازم تحریر جذاب و دوست داشتنی هم این روزها به قدری در بازار زیاد است که حتی ممکن است برای خودتان هم دل را به دریا بزنید و خرید کنید!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها