ردیاب هوشمند خواب Halo Rise آمازون معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- آمازون به تازگی چند محصول جدید خانه هوشمند در بازار جهانی معرفی کرده است. از جمله این محصولات می توان سری جدید اسپیکرهای هوشمند Echo Dot و کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe را نام برد. این شرکت در کنار این محصولات ردیاب هوشمند خواب Halo Rise را نیز معرفی کرده است.

ویژگی جالب این ردیاب این است که می تواند از طریق الگوی تنفس، خواب انسان را ردیابی کند. Halo Rise جدید اساساً یک چراغ خواب است که به یک ردیاب خواب نیز مجهز شده است و می تواند بدون دوربین یا میکروفون کار کند. همچنین با استفاده از یک سنسور بدون تماس می تواند حرکات و الگوهای تنفسی افراد را حس کند. 

ردیاب-هوشمند-خواب-halo-rise-امازون

این گجت به لطف یادگیری ماشینی می تواند انبساط و انقباض بدن انسان را در هنگام خواب تشخیص دهد. آمازون ادعا می کند که الگوریتم خواب این دستگاه بر اساس استاندارد طلایی بالینی تجزیه و تحلیل خواب «پلی سومنوگرافی» طراحی شده است. سنسورهای به کار رفته در این ردیاب هوشمند، وجود شخص یا حیوانان دیگر را بر روی تختخواب تشخیص داده و فقط خواب فرد مورد نظر شما را کنترل می کنند.

این ردیاب علاوه بر ارائه روزانه خلاصه اطلاعات خواب انسان، پیشنهادهایی نیز برای بهبود خواب و محیط اطراف شما در اختیارتان قرار می دهد. Halo Rise به سنسورهایی برای اندازه گیری دما، رطوبت و روشنایی اتاق مجهز شده است. این ردیاب هوشمند از الکسا نیز پشتیبانی می کند. کاربرانی که نگران حریم خصوصی خود هستند، حتی می توانند ویژگی ردیاب خواب را خاموش کنند. این دستگاه از اواخر امسال با قیمت 140 دلار امریکا به فروش خواهد رسید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها