تبلت مقاوم دل Latitude 7230 Rugged Extreme معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- شرکت دل به تازگی تبلت دو در یک جدیدی به نام Latitude 7230 Rugged Extreme را معرفی کرده است. این تبلت مدرن و مستحکم ویندوزی برای کار در شرایط سخت طراحی شده است. 

این تبلت توانسته در آزمایش پرتاب از فاصله 4 فوت (1.2 متر) جان سالم به در ببرد. این دستگاه می تواند در دمای بین 20-  تا 145 درجه فارنهایت دوام بیاورد. این دستگاه به استاندارد IP65 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار مجهز شده است. وزن این تبلت تنها 1.26 کیلوگرم است. دل ادعا می کند که این تبلت سبک ترین و قدرتمندترین تبلت 12 اینچی کاملاً مقاوم موجود در بازار است.

این تبلت از پردازنده‌های نسل دوازدهم Core اینتل بهره می برد. می توانید آن را با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 2 ترابایت حافظه SSD پیکربندی کنید. ارائه دو باتری قابل تعویض همراه با این تبلت دو در یک، یکی از ویژگی های جالب آن است. با این شرایط در وضعیتی که به شارژر دسترسی ندارید، مجبور نمی شوید تبلت خود را کنار بگذارید.

Latitude 7230 Rugged Extreme

به ادعای این شرکت، باتری این تبلت با یک بار شارژ می تواند تا 20 ساعت دوام بیاورد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 12 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و حداکثر روشنایی 1200 نیت می باشد. نمایشگر لمسی آن حتی با دستکش نیز قابل استفاده است. تبلت جدید دل به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت Windows Hello و یک دوربین پشتی 11 مگاپیکسلی با فلاش مجهز شده است.

از گزینه های اتصال این تبلت می توان به دو درگاه Thunderbolt 4، یک پورت USB Type-A، جک هدفون، کارت خوان microSD و اسلات نانو سیم کارت اشاره کرد. کاربران همچنین می توانند پورت های تبلت خود را با انتخاب USB Type-A یا HDMI در سمت راست و RJ45 Ethernet، Mini-Serial RS-232 یا یک اسکنر بارکد در لبه بالایی توسعه دهند.

Latitude 7230 Rugged Extreme

این تبلت از وایفای 6E، بلوتوث 5.2 و اتصال سلولی اختیاری (4G یا 5G) پشتیبانی می کند. تبلت جدید دل همراه با طیف وسیعی از لوازم جانبی از جمله صفحه کلید مستحکم قابل جدا شدن، بند دستی چرخان، پایه مغناطیسی و غیره ارائه می شود. انتظار می رود تبلت دو در یک جدید دل تا پایان سال جاری میلادی ارائه شود. در خصوص قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها