اولین تصویر ویندوز 12 به طور تصادفی فاش شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- مایکروسافت در کنفرانس Ignite 2022 در کنار معرفی سری جدید سرفیس های خود، تصویری از یک رابط کاربری ناآشنا که به نظر می رسد به ویندوز 12 آینده مربوط است، به اشتراک گذاشت.

پس از این اتفاق، وب سایت Windows Central تصویر منتشر شده را مورد بررسی قرار داد. این وب سایت به دلیل کیفیت پایین تصویر و با توجه به آنچه قبلا در خصوص نمونه اولیه رابط ویندوز 12 دیده بود، مدلی برای نمایش دقیق آن نیز طراحی کرد.

 تصویر مورد بحث یک رابط کاربری جدید را به نمایش می گذارد که شبیه آنچه تاکنون در ویندوز شاهد بودیم، نیست. یک نوار وظیفه شناور در قسمت پایین صفحه به چشم می خورد. نمادهای سیستم در گوشه سمت راست قرار دارند. فیلد جستجوی شناور در بالای صفحه و در مرکز مشاهده می شود. منوی نمایش آب و هوا نیز در گوشه سمت چپ بالای تصویر دیده می شود.

ویندوز-12-مایکروسافت

مایکروسافت در تلاش است تا با ایجاد تغییراتی در کنترل های لمسی، ورودی صفحه کلید و ماوس رابط کاربری کاربر پسندتری برای ویندوز طراحی کند. با وجود نسخه های مختلف ویندوز و دستگاه های مختلف مانند تبلت‌ها، رایانه‌ها و دستگاه های هیبریدی همچون رایانه‌های شخصی با صفحه نمایش تاشو، این امر می تواند چالش برانگیز باشد. اگر چه ممکن است این تصویر، ویندوز 12 آینده نباشد، اما یک ایده کلی در خصوص سیستم عامل آینده مایکروسافت به ما ارائه می دهد.  

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها