آیپدهای اپل در آینده به نمایشگر هوشمند تبدیل می شوند

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد که اپل قصد دارد در این ماه از آی پدهای جدید خود رونمایی کند. دو آیپد پرو جدید، یک مدل ۱۱ اینچی و یک مدل ۱۲.۹ اینچی، با آخرین پردازنده M2 اپل از جمله محصولاتی هستند که بزودی معرفی خواهند شد. طبق گزارش ها، ظاهر این آیپدها تغییرات خاصی به همراه نخواهند داشت.

مارک گورمن، روزنامه‌نگار بلومبرگ به تازگی در خبرنامه خود اعلام کرده که اپل قصد دارد در آینده آی‌پدهای خود را به عنوان یک لوازم جانبی خانگی معرفی کند. گورمن سال گذشته گزارش داده بود که این شرکت در حال کار بر روی ترکیب ویژگی های آیپد، اپل TV و HomePod در یک محصول جدید است. این محصول چیزی است که می تواند با دستگاه های خانگی مانند Amazon Echo Show رقابت کند.

بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که اپل در حال توسعه ابزار جدیدی است که می تواند آیپد را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل کند. این ابزار عملکردی مشابه داک اسپیکر شارژ گوگل که اخیراً برای تبلت پیکسل معرفی شده است، ارائه خواهد داد. طبق این گزارش، با توجه به جدید بودن این محصول، ممکن است تا راه اندازی آن فاصله زیادی داشته باشیم. به گفته برخی منابع، این لوازم جانبی جدید ممکن است در سال 2023 معرفی شود.

یک استراتژی خانگی قوی برای رقابت با آمازون

آمازون به ارائه لوازم جانبی مختلف خانه های هوشمند، از جمله دستگاه های اکو مجهز به دستیار مجازی الکسا معروف است. اپل دو محصول نه چندان محبوب Apple TV و HomePod را عرضه کرده اند. این شرکت تولید مدل اصلی HomePod خود را به نفع مینی هوم پاد مقرون به صرفه خود متوقف کرده است. به گزارش گورمن، اپل همچنان در حال کار بر روی یک مدل هوم پاد جدید با اندازه بزرگتر از نسخه مینی می باشد. همه این ها نشان می دهند که اپل یک استراتژی قوی برای تولید لوازم خانگی برای رقابت با آمازون، گوگل و سایر شرکت ها در پیش گرفته است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها