پوکو F5 5G با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- پوکو در اوایل سال جاری F4 5G را به عنوان گوشی هوشمند میان رده برتر این برند معرفی کرد. این دستگاه به موفقیت بزرگی برای این برند تبدیل شد و بسیاری از رکوردهای فروش را شکست. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین این دستگاه یعنی  Poco F5 5G است.

این دستگاه اخیرا در پایگاه داده IMEI مشاهده شده بود و اکنون، در جدیدترین توسعه، این گوشی آینده پوکو در سایت صدور گواهینامه EEC نیز مشاهده شده است که اشاره ای به راه اندازی آن در آینده نزدیک دارد. اکنون بیایید تا با هم به بررسی آنچه در مورد این گوشی می دانیم بپردازیم.

مشخصات Poco F5 5G

بر اساس یک گزارش جدید از Mukul Sharma، یک تلفن هوشمند ناشناخته Poco با شماره مدل 2313PC75G در وب سایت صدور گواهینامه EEC دیده شده است. گمان می رود این مدل ناشناخته با همان نسخه جهانی Poco F5 5G شایعه شده مرتبط باشد. این لیست جزئیات و مشخصات گوشی هوشمند آینده را فاش نمی کند، اما اشاره می کند که دستگاه ممکن است به زودی راه اندازی شود.

گزارش اخیر حاکی از آن است که Poco F5 5G ادعایی ابتدا با نام Redmi K60 در چین عرضه خواهد شد و سپس با نام پوکو وارد بازار جهانی خواهد شد. گزارش شده است که این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1440 در 3200 پیکسل 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و روشنایی 1000 نیت است. در زیر کاپوت، این دستگاه احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می گیرد.

انتظار می رود این گوشی در سه ماهه اول سال 2023 در هند و همچنین سایر بازارها عرضه شود. با این حال، پوکو هنوز هیچ اعلام رسمی در این زمینه ارائه نکرده است. برای یادآوری، Poco F4 5G در اوایل ماه ژوئن عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این گوشی همچنین انرژی خود را از تراشه اسنپدراگون 870 جفت شده با رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی تامین می کند. دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی دارد و در قسمت عقب نیز از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها