گلکسی S23 سامسونگ باتری بزرگتری خواهد داشت

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو- ما در چند روز اخیر شایعات زیادی درباره گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی سامسونگ شنیده ایم. یکی از این شایعات جدید می گوید ظرفیت باتری گلکسی S23‌‌‌‌‌‌ نسبت به مدل های قبلی آن افزایش خواهد داشت.

Digital Chat Station یکی از افشاکنندگاه مشهور دنیای فناوری در حساب ویبو خود مدعی شده گلکسی S23 آینده از یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. در مقایسه، مدل استاندارد گلکسی اس 22 دارای باتری کوچکتر 3700 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که گلکسی اس 21 دارای باتری بزرگتر 4000 میلی آمپر ساعتی است. تا آنجا که به سرعت شارژ مربوط می شود، ممکن است ارتقایی در گلکسی S23 داده نشود اما امیدواریم سامسونگ بتواند عمر باتری ها در این مدل های آینده خود را ارتقا بدهد.

این افشاگر همچنین اشاره می کند که این دستگاه از گوشی های هوشمند پرچمدار چینی با صفحه نمایش کوچک عقب خواهد ماند.در نهایت، او فاش کرد که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED منعطف تخت و با وضوح +FHD  خواهد بود. این افشاگر چیزی در مورد نرخ تجدید و فناوری LTPO گوشی آینده سامسونگ نگفته است اما جالب اینجاست که در پایان پست خود در ویبو اشاره کرد که با وجود برخی کاستی ها، گلکسی S23 ارزش خوبی ارائه می دهد. انتظار می رود گلکسی S23 استقامت بهتری نسبت به گلکسی S22 داشته باشد و با باتری کمی بزرگتر و تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 راهی بازار شود.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها