آیپد پرو 2022 با تراشه پرچمدار M2 و وایفای 6E معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- اپل به تازگی از آیپد پرو نسل ششم (2022) رونمایی کرده است. آخرین تبلت پرچمدار این شرکت از تراشه M2 که اولین بار در اوایل سال جاری به همراه مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی معرفی شد، استفاده می کند.

این تبلت در همان اندازه تبلت نسل قبلی ارائه می شود؛ کاربران می توانند از بین اندازه های 12.9 اینچی و 11 اینچی یکی را انتخاب کنند. آی‌پد پرو 12.9 اینچی از فناوری نمایشگر Mini LED برای بهبود سطوح مشکی، کنتراست بهتر و عملکرد تاثیرگذارتر HDR بهره می‌برد. در حالی که نسخه کوچکتر از صفحه نمایش ساده‌تری برخوردار است. هر دو از ویژگی ProMotion اپل برای حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کنند.

جدیدترین آیپد پرو ویژگی جدیدی به نام «hover» را ارائه می دهد؛ این ویژگی می تواند قلم اپل را هنگامی که کمی بالاتر از صفحه قرار می گیرد، تشخیص دهد. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا با دقت بیشتری طراحی و تصویر سازی انجام دهند و استفاده از قلم اپل را آسانتر می کند. به عنوان مثال در هنگام کار با Scribble، زمانی که قلم به صفحه نزدیک می‌شود، فیلدهای متن به‌طور خودکار بزرگتر شده و عبارات نوشته شده توسط قلم سریعتر به متن تبدیل می شوند. برنامه‌های شخص ثالث نیز می‌توانند از این ویژگی جدید برای طراحی استفاده کنند.

آیپد پرو 2022

جدیدترین آیپد پرو اپل از وایفای 6E، بلوتوث 5.3 و شبکه‌های 5G بیشتر در سراسر جهان پشتیبانی می کند. این دستگاه در رنگ های نقره ای و خاکستری ارائه می شود. حداکثر فضای ذخیره‌سازی آن مانند مدل قبلی همچنان 2 ترابایت است و مثل قبل در پیکربندی های 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه + 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت و 2 ترابایت حافظه + 16 گیگابایت رم ارائه می شود. این دستگاه اکنون بصورت پیش سفارش ارائه می شود. نسخه 11 اینچی با قیمت 799 و نسخه 12.9 اینچی با قیمت 1099 دلار از تاریخ 26 اکتبر به فروش خواهند رسید.

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها