تصاویر و گزینه های رنگی پیکسل واچ گوگل به لطف رندرهای جدید فاش شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- گوگل روز پنجشنبه 6 اکتبر از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی می کند. پیش از عرضه تصاویری از این ساعت هوشمند در قالب چند رندر به صورت آنلاین ظاهر شده است. این شرکت تاکنون برخی ویژگی های پیکسل واچ را نیز با کاربران خود به اشتراک گذاشته است. این غول فناوری امریکایی ماه گذشته با به اشتراک گذاشتن یک تیزر ویدئویی از این ساعت هوشمند طراحی اجمالی آن را به نمایش گذاشت.

پیکسل واچ گوگل دارای صفحه ای گرد است. گوگل قبلا اعلام کرده بود که این ساعت هوشمند در رنگ نقره ای عرضه می شود. اما به نظر می رسد که این محصول احتمالا در رنگ های فندقی، طلایی، نقره‌ای و مشکی وارد بازار خواهد شد.

پیکسل-واچ-گوگل

اطلاعات قبلی ادعا می کند که که ساعت پیکسل حداقل هفت بند مختلف را ارائه می دهد. وب سایت SlashLeaks اخیرا با به اشتراک گذاری تصاویر بازاریابی این ساعت هوشمند، رنگ ها و انواع بند آن را فاش می کند. گوگل برخی از جزئیات کلیدی این ساعت هوشمند را از طریق این تیزر به اشتراک گذاشته است.

کاربران می توانند از بین بندهای سبز، بژ/قهوه ای، خاکستری، لیمویی، قرمز و زیتونی یکی را انتخاب کنند. تسمه های سیلیکونی ساعت به سبک حلقه ارائه می شوند و احتمالا قابل تعویض خواهند بود. تصاویر یک دکمه تاج در کنار ساعت را نیز به نمایش می گذارند. این دکمه احتمالا به منظور پیمایش در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند در دو نوع بلوتوث و LTE  عرضه خواهد شد. نسخه بلوتوث احتمالا با قیمت اولیه 349.99 دلار و نوع LTE با قیمت اولیه 399.99 دلار به فروش خواهد رسید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها