اولین مانیتور هوشمند ال جی با سیستم عامل WebOS 22 معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ در اواخر سال 2020 مانیتور هوشمند سری M خود را معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، این شرکت سالانه مانیتورهای هوشمند جدیدی را به خط تولید خود اضافه کرده است. اکنون ال جی نیز وارد این فضا شده است. اولین مانیتور هوشمند ال‌جی با نام رسمی LG Smart Monitor 32SQ780S شناخته می‌شود.

همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه از یک صفحه نمایش ال سی دی 32 اینچی با نرخ رفرش 60 هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل (4K) می باشد و تا 90 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این مانیتور به دو پورت HDMI که یکی از آنها با eARC سازگار است، مجهز شده است.

نمایشگر هوشمند 32sq780s الجی

از سایر گزینه های اتصال آن می توان به یک پورت USB Type-C با خروجی برق 65 وات و یک پورت اترنت گیگابیتی اشاره کرد. این مانیتور هوشمند وای فای، بلوتوث و بلندگوهای 10 واتی (2 در 5 وات) را نیز ارائه می دهد. مهم تر از همه اینکه سیستم عامل این مانیتور WebOS 22 می باشد و همه  ویژگی های موجود در تلویزیون های هوشمند ال جی، مانند دسترسی به همه پلتفرم های پخش جریانی، ThinkQ Home، Magic Remote و غیره را دارا می باشد و حتی از Apple AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند.

نمایشگر هوشمند 32sq780s الجی

این مانیتور به پایه Ergo ال‌جی نیز مجهز شده است و از تنظیمات متعددی مانند گسترش، جمع شدن، چرخش و شیب پشتیبانی می کند. مانیتور هوشمند ال جی 32SQ780S اکنون با قیمت 499.99 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد. در خصوص ارائه این محصول در بازارهای جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها