جدیدترین تصاویر آیفون SE 4؛ آیفونی که قد کشیده است!

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است مدل بعدی آیفون SE خود را در سال 2023 عرضه کند. شایعات به تدریج اطلاعات مربوط به این دستگاه را در دسترس عموم قرار داد تا اینکه یکی آنها ادعا کرده که برخلاف مدل های قبلی که دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی بودند، نسل چهارم آیفون SE دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی بزرگتر خواهد بود.

اکنون به نظر می رسد که این ادعا تا حدودی رنگ واقعیت به خود گرفته زیرا رندرهای تازه فاش شده از iPhone SE 4 خبر از یک طراحی جدید و متفاوت می دهد. این رندرها توسط جان پراسر، افشاگر مشهور و قابل اعتماد دنیای فناوری منتشر شده است. اگر چه این تصاویر رندرهای رسمی نیستند اما ادعا می شود که مبنای طراحی آنها از اطلاعات دقیق و معتبر می باشد.

iPhone SE 4

آیفون SE 2 و SE 3 دارای طراحی مشابه آیفون 8 هستند اما رندرهای آیفون SE 4 نشان می دهد که شبیه آیفون XR است که در سال 2018 معرفی شد. علاوه بر این، آیفون SE 4 مانند مدل های قبلی خود حاشیه های ضخیمی در بالا و پایین نخواهد داشت.

iPhone SE 4

از آنجایی که صفحه نمایش بریدگی با حاشیه های باریک دارد، دکمه هوم ندارد. در مدل های قبلی دکمه هوم با اسکنر اثر انگشت ادغام شده بود. اکنون شایعات وجود دارد مبنی بر اینکه آیفون SE 4 می تواند اولین گوشی اپل با اسکنر اثر انگشت کناری باشد. و مهمتر از همه گمانه زنی ها حاکی از آن است که آیفون SE 4 دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.1 اینچی خواهد بود.

iPhone SE 4

این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد قطعات داخلی iPhone SE 4 ندارد اما به احتمال زیاد، این دستگاه به چیپست Apple A15 یا A16 Bionic مجهز خواهد شد. در تصاویر رندر ما یک دوربین تکی با فلاش LED می بینیم و لبه پایینی دستگاه نیز دارای یک جفت مشبک بلندگو با پورت لایتنینگ در بین آنها است. لبه سمت چپ آیفون SE 4 دارای کلیدهای قطع صدا و دکمه های تنظیم صدا است. ستون فقرات سمت راست آن دارای دکمه پاور و اسلات سیم کارت است و احتمالا در رنگ های سیاه، سفید و قرمز وارد بازار می شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها