گلکسی A24 سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده است که برخی مشخصات اصلی گوشی آینده Galaxy A24 سامسونگ را فاش می کند. این جزئیات توسط نشریه ویتنامی The Pixel فاش شده نشان می دهد این گوشی هوشمند به عنوان جانشین گلکسی A23 که در اوایل سال جاری عرضه شد، معرفی خواهد شد. البته تاریخ دقیق عرضه گلکسی A24 در حال حاضر ناشناخته است.

مشخصات و ویژگی های Galaxy A24 سامسونگ

طبق گزارش ها، گلکسی A24 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.24 اینچی sAMOLED با وضوح +FHD خواهد بود که نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. برای یادآوری، باید بگوئیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش LCD است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی جدید با بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی عرضه می شود یا صفحه‌نمایش سوراخ‌دار. طراحی این گوشی هوشمند نیز هنوز به صورت یک راز باقی مانده است.

در این گزارش آمده است که گلکسی A24 به پردازنده Exynos 7904 مجهز خواهد شد که تقریباً چهار سال از عمر آن می گذرد. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، اما در زمان عرضه می‌توان انتظار پیکربندی های بیشتری را داشت. همچنین این دستگاه به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی مجهز می شود.

در بخش تصویربرداری، گفته می‌شود که گلکسی A24 با یک سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در جلو وجود خواهد داشت.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها