گلکسی S23 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- اوایل این هفته، نسخه آمریکایی Samsung Galaxy S23 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. اکنون نسخه Ultra از سری نسل بعدی S23 در پلتفرم بنچمارک ظاهر شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-S918U فهرست شده است که به نظر می رسد حرف لاتین U اشاره به نسخه ایالات متحده باشد.

این لیست توسط نشریه MySmartPrice مشاهده شده است که همچنین مشخصات کلیدی دستگاه را نشان می دهد. انتظار می‌رود سری گلکسی اس 23 سامسونگ در ژانویه یا فوریه 2023 معرفی شود، با این حال، این دستگاه‌ها مدتهاست که در صدر شایعات دنیای فناوری قرار دارد.

مشخصات Galaxy S23 Ultra سامسونگ

Galaxy S23 Ultra دومین دستگاه از خانواده S23 است که در پایگاه داده Geekbench ظاهر می شود. این لیست به وجود پردازنده آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 در این گوشی اشاره دارد. این تراشه دارای یک هسته اصلی با سرعت 3.36 گیگاهرتز، چهار هسته میانی با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و سه هسته کم مصرف با فرکانس 2.02 گیگاهرتز است. گفته می شود پردازنده گرافیکی Adreno 740 با آن جفت می شود. این لیست همچنین نشان می دهد که S23 Ultra دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود، اما در زمان عرضه می توانیم انتظار بیشتری داشته باشیم. علاوه بر این، دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه خواهد بود.

Samsung Galaxy S23 Ultra

در تست های بنچمارک، S23 Ultra امتیاز 1521 و 4689 را در نتایج تک هسته ای و چند هسته ای کسب کرده است. در مقایسه، S23 معمولی به ترتیب 1524 و 4597 امتیاز کسب کرد. جدا از این اطلاعات ذکر شده، لیست Geekbench جزئیات بیشتری درباره این گوشی پرچمدار را فاش نمی کند.

ماه گذشته، گلکسی اس 23 اولترا در وب سایت گواهی 3C چین با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی مشاهده شد که به نظر می رسد نسبت به نسل قبلی خود کاهش در این مشخصه را نشان می دهد. به غیر از یک دوربین و پردازنده ارتقا یافته، S23 Ultra ظاهراً ارتقای دیگری نسبت به نسخه قبلی خود را عرضه نمی کند. طبق گزارش ها تایید شده است که S23 Ultra دارای سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. در همین حال، رندرهای مبتنی بر CAD نیز هیچ تغییر طراحی عمده ای را در مدل نسل بعدی Ultra نشان نمی دهند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

سهمیه بنزین این خودرو‌ها قطع می‌شود
اخبار

سهمیه بنزین این خودرو‌ها قطع می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.2 دقیقه
حلقه نامزدی ظریف و تک تاش شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران
چهره ها

حلقه نامزدی ظریف و تک تاش شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
بهترین شامپوها برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد مو
آرایشی و بهداشتی

بهترین شامپوها برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد مو

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.1 دقیقه
یک گربه، برق تهران را قطع کرد!
دانستنی ها

یک گربه، برق تهران را قطع کرد!

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .9 دقیقه
(ویدئو) خوشمزه ترین سوسیس تخم مرغ دنیا رو اینطوری درست کن
آشپزی

(ویدئو) خوشمزه ترین سوسیس تخم مرغ دنیا رو اینطوری درست کن

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
فقط با سلیقه‌ها این کوکو رو می‌پزن!
آشپزی

فقط با سلیقه‌ها این کوکو رو می‌پزن!

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.4 دقیقه