تبلت هوآوی میت پد C5e برای بازار جهانی معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو-  هواوی در اوایل سال جاری، تبلت میت پد SE را در بازار چین عرضه کرد. این برند اکنون این تبلت را با نام جدید هوآوی میت پد C5e  معرفی کرده است. این تبلت پس از ورود به بازار ژاپن، وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

تبلت میت پد C5e هوآوی به یک صفحه نمایش 10.1 اینچی فول اچ دی پلاس IPS با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نسبت صفحه نمایش به بدنه 80 درصد مجهز شده است. این تبلت از پردازنده Kirin 710 توسعه یافته توسط این شرکت بهره می برد. این پردازنده از چهارهسته Cortex-A73 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده است.

هوآوی میت پد C5e

این دستگاه به یک پردازنده گرافیکی Mali G51، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل ارتقا تا 512 گیگابایت از طریق microSD) مجهز شده است. تبلت جدید هوآوی دارای بلندگوهای دو کاناله می باشد که از Histen 7.0 Sound پشتیبانی می کنند. یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است.

تبلت هوآوی میت پد C5e رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند. این تبلت به یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی مجهز شده است. اگرچه هوآوی هنوز این تبلت را در فروشگاه اینترنتی خود در ژاپن عرضه نکرده است، اما انتظار می‌رود که قیمت آن چیزی در حدود 200 دلار باشد؛ به اندازه قیمت تبلت چینی هوآوی میت پد SE.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها