Moto X40 با اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۵ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- در سال 2021، موتورولا اولین برندی بود که یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را عرضه کرد. این شرکت در دسامبر سال گذشته از Moto Edge X30 مجهز به SD8G1 رونمایی کرد. از این رو، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه جانشین امسال آن تقریباً در همان زمان امسال عرضه خواهد شد، وجود دارد.

طبق یک تیزر جدید از چن جین، مدیر کل گروه Lenovo در بخش تجارت تلفن همراه، گوشی پرچمدار Moto X40 به زودی عرضه خواهد شد. از آنجایی که ما می دانیم موتورولا برند Edge را برای گوشی‌های خود که در چین عرضه می‌شوند کنار گذاشته است از این رو، جانشین Edge X30 را به سادگی می توان Moto X40 نامید. پس این گوشی اخیر به عنوان پرچمدار جدید موتورولا تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد.

در اوایل این ماه، یک گوشی آینده موتورولا با شماره مدل XT2301-5 در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C چین ظاهر شد. این گواهینامه نشانم می داد که دستگاه مجهز به 5G با شارژر سریع 68 واتی است. بسیاری از کارشناسان باور دارند که دستگاه با شماره مدل XT2301-5 به احتمال زیاد باید همانMoto X40  آینده در بازار چین باشد.

این دستگاه البته به بازارهای جهانی نیز راه خواهد یافت اما احتمالاً به عنوان موتورولا اج 40 پرو در بازارهای خارج از چین تغییر نام داده می شود. از آنجایی که Edge 30 Pro در مارس 2022 معرفی شد، به نظر می رسد که Edge 40 Pro نیز ممکن است تا مارس 2023 معرفی شود.

مشخصات و ویژگی های Moto X40 / Edge 40 Pro

گزارش ها نشان می دهد که Moto X40 دارای یک پنل OLED است که نرخ تازه سازی قابل توجه 165 هرتز را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و 8 یا 12 گیگابایت رم وجود خواهد داشت. برای عکس های سلفی، دوربین جلویی 60 مگاپیکسلی دارد اما در عقب دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی است که می تواند به عنوان دوربین ماکرو نیز استفاده شود و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها